Sestayo carga contra la situación «de abandono na que se atopa a sanidade na comarca»

psoe-logo-660x330

La candidata a la alcaldía de Ferrol por el PSdeG-PSOE de Ferrol, Beatriz Sestayo, estuvo en un encuentro celebrado en el local de la junta de personal del Hospital Arquitecto Marcide este jueves, día 5, en la que participó la diputada del Partido Socialista Paloma Rodríguez, así como representantes de los sindicatos CEMS-OMEGA, CIG, SATSE, UGT y CCOO, quienes le trasladaron sus quejas a la edil ferrolana.

Así, Sestayo exigió que la Xunta retome el Plan Director del Área Sanitaria en el municipio, y que además solvente la actual situación «de abandono na que se atopa a sanidade na comarca, que lidera o recorte en camas e persoal de toda Galicia, amosando así a incapacidade, pero tamén a falla de vontade política, do Goberno que preside o PP de Alberto Núñez Feijóo».

Tras un encuentro con los miembros de la junta de personal del Marcide, calificando la candidata de «colapso» la situación en la que se encuentra el área ferrolana, además de «grave»,  Sestayo calificó de «desfachatez» que la Consellería de Sanidad niegue «a situación na que se atopa a área sanitaria e o mal uso das instalacións. Así se reflexa –añadió- na inactividade do Hospital Naval, cunha planta equipada pero sen uso, con 35 camas inactivas por falla de vontade política e por non dotar de persoal ás instalacións».

«É evidente que hai un Plan Director aprobado en 2004 dotado con algo máis de 1,2 millóns de euros paralizado por recortes brutais», apuntó, así como que «hai un Hospital Naval que non funciona por falla de vontade política», por lo que «se a Conselleira de Sanidade e Alberto Núñez Feijóo non quixeran que fora un hospital fantasma xa estaría en uso». «Non valen excusas, se non queren facelo que asuman a responsabilidade, e si son incompetentes para facelo, deben dimitir».

Ya dirigiéndose al alcalde, la candidata a la alcaldía de Ferrol pidió que «Pediría ó alcalde de Ferrol que lle doa a área sanitaria de Ferrol, que non só cumpre un servizo fundamental para calquer cidadán, senón que da traballo a máis de 2.000 persoas», apuntó, que lamentí que «o Goberno da Xunta de Galicia existan 300.000 euros para que Enrique Iglesias grabe un videoclip pero non existan cartos para a sanidade galega».

Centros de Atención Primaria

Además de la problemática manifestada con la sanidad, la candidata socialista se refirió a la situación en la que se encuentran los centros de salud de atención primaria en Ares o Narón. «Seguro que en elecciones municipales veremos anuncios, algunos centros de salud arrastran hasta 17 anuncios sen cumprir», añadió Sestayo, quien alertó que «nalgúns ambulatorios a situación de deficiencias leva incluso ós profesionais teñen a traballar entre cubos polas pingueiras».

Lea también

Reunión entre el alcalde de Ferrol y las entidades vecinales afectadas por las obras de As Pías

El alcalde de Ferrol, José Manuel Rey Varela, participó este viernes en la reunión convocada …