La AVV de A Magdalena exige la anulación de multas en zonas de Carga y Descarga

carga y descarga 8-2En un comunicado enviado a este medio de comunicación, la AVV del Barrio de A Magdalena «Pedro Padrón», se ha querido denunciar «os enganos do Goberno Municipal de Ferrol e en especial as do Alcalde, José Manuel Rey Varela e as do Concelleiro de Tráfico Pablo Cal a respeito da Ordenanza Reguladora do Estacionamento no Barrio da Magdalena co só obxetivo de recadar diñeiro para sufragar as súas caprichosas obras».

La Asociación, que alegó que desde el Concello se dijo que dicha Ordenanza no se aplicaría hasta la finalización de las obras llevadas a cabo en el Barrio de A Magdalena, y «a Policia Municipal de Ferrol adicouse repentinamente a impoñer multas de 200 euros a todos os vehículos estacionados nas novas zonas de Carga e Descarga sinaladas na Ordenanza Reguladora do Estacionamento no Barrio da Magdalena».

Con ello, consideran que la Policía Local actuó a instancias del Gobierno Municipal de Ferrol con una finalidad «a recaudatoria confirmando deste xeito as apreciacións de moitos veciño/as da nosa cidade que indicaban que a ORE só tiña intención de aumentar a presión fiscal que xa sofre a cidadania ferrola».

Para finalizar, la AVV «exigió» al propio regidor ferrolano a que anule de forma «inmediata» las sanciones impuestas por la Policía Municipal en las zonas de Carga y Descarga, así como la impartición de «ordenes claras e precisas á Policia Municipal de Ferrol para que deixe de multar aos vehículos aparcado nesas zonas e se dedique a regular o caotico trafico que padecemos na Magdalena».

Lea también

Los bomberos de Ferrol dejan de prestar servicio en otros seis municipios de la comarca

El presidente de la junta de personal del Ayuntamiento de Ferrol, Javier Sandá (CSIF), ha …

Un comentario

  1. Que descaro máis grande. «Esixir que lle quiten as multas». E eu me pregunto ¿Onde metemos as furgonetas para repartir? Si xa é moi axustado o horario de carga e descarga.
    Ampararse na AVV para facer política e demagoxia non é correcto.