El BNG de Ferrol organiza un acto reivindicativo por la situación «deficiente» del transporte público

bng-logo-SEl Bloque Nacionalista Gallego de Ferrol llevará a cabo este próximo lunes, día 2, un acto reivindicativo en relación con la situación del transporte público en la ciudad, lanzando propuestas a la ciudadanía para así mejorarlo.

Con respecto al mismo, los nacionalistas consideran que el actual servicio de transporte público es «moi deficiente» tanto en la zona urbana como en la rural, «onde nos atopamos con frecuencias de paso ridículas, ademais de non contarmos cuns servizos adecuados que den cobertura ao Hospital Naval ou ao Novoa Santos».

Con ello, el próximo lunes, día 2 de marzo, los del BNG anunciaron que irán en bus hasta la Residencia hasta las puertas del Hospital Naval para «evidenciar que moitos veciños e veciñas de Ferrol carecen de conexión co Hospital e para dar a coñecer as nosas propostas e esixir que se garanta un adecuado servizo cos hospitais, evidenciado no Hospital Naval».

Para finalizar, el BNG recordó en su comunicado que «durante os últimos catro anos os veciños e veciñas do Concello de Ferrol estivemos a sufrir unha permanente merma nos servizos de transporte público, con recortes de liñas, de frecuencias e nalgúns casos coa desaparición do servizo. Ademais, á precaria situación actual hai que engadirlle às propostas existentes para reducir drásticamente o número de servizos que discorren polo ámbito urbano do concello e que en boa parte contan co aval do goberno Local».

Lea también

El concejal de Urbanismo trató con vecinos de la calle Basanta el progreso de los trabajos

El concejal de Urbanismo, Julián Reina, se acercó ayer a la calle Basanta para comprobar …