Guillermo Sánchez sale al paso de las declaraciones de Miguel de Santiago

sanchez-fojo-2-260115

El Presidente de la Comisión de Hacienda, Cuentas y Contratación y Concejal de Seguridad Ciudadana del Concello de Narón, Guillermo Sánchez Fojo, acaba de responder por primera y última vez a las declaraciones hechas este jueves, día 5, por el portavoz del PP de Narón, Miguel de Santiago, en relación a los impuestos municipales y al servicio de bomberos.

Con respecto a la primera cuestión, el concejal del PP declaró que la bajada del IBI anunciada por el Ayuntamiento era mentira, y que en el Pleno no se había aprobado ninguna medida para bajar ningún impuesto.«Quen minte obviamente é o voceiro do PP e non o goberno municipal, posto que nos temos presentado e aprobado no Pleno Ordinario do mes de febreiro o Marco Orzamentario do 2016-2018, no que se recolle esta baixada», indicó Guillermo Sánchez Fojo. «Este documento tense aprobado como previsión, sabendo que o goberno futuro terá que recoller esta medida na revisión anual da Ordenanza Municipal».

En relación a este tema, el edil municipal declaró que «o Marco Orzamentario é un documento realizado pola Intervención Municipal, non por ningún político, en base á Lei de Estabilidade Presupuestaria e Sostenibilidade Financeira elaborada polo PP, que obriga ás entidades locais a establecer unha serie de medidas orzamentarias para garantir os obxectivos de estabilidade, regra de gasto e deuda pública aprobados polo Estado».

Guillermo Sánchez Fojo volvió a recordar al PP que el apartado de ‘Previsión de ingresos e gastos’ del Marco Presupuestario establece que «se hay decidido reducir gradualmente el tipo impositivo de Impuesto de Bienes Inmuebles Urbanos del 0,7% actual al 0,64% en él próximo trienio para compensar en algo más del 50% la regularización anual del 10% de la diferencia entre la base liquidable y el valor catastral de los inmuebles determinado en la Ponencia de Valores aprobada en 2008».

«Unha vez que o Concello ten anunciada a rebaixa do tipo impositivo, agora o que debería facer o PP é pedir ó Estado que rebaixe o valor catastral das vivendas, dada a situación na que se atopa o país. Desta maneira os veciños verían reducida a cota que teñen que abonar», indicó el Concejal del gobierno.

Con relación al tema de los bomberos, que Miguel de Santiago calificou como «una grave irresponsabilidade» por haber finalizado el convenio con Ferrol, el Concejal de Seguridad Ciudadana lamentó «esta desconsideración ós 19 traballadores que integran o servizo de Emerxencias Narón. Aínda que non é de estrañar que proveñan dunha persoa que non tivo tempo para visitar as instalacións e coñecer á prantilla e ver os medios técnicos dos que dispoñen estes profesionais». Guillermo Sánchez Fojo también pregunta la Miguel de Santiago «se lle parece xusto que os veciños de Narón teñan que pagar polo servizo contraincendios, cando ó resto de concellos de máis de 20.000 habitantes de Galicia se lles ofrece este servizo gratuitamente».

Por último, el concejal de seguridad ciudadana pregunta «qué lle parece ó PP que o Concello de Ferrol establecese unha taxa de 5.400€ máis o custo do servizo por cada saída que fixesen os Bombeiros de Ferrol a Narón, e máis cando esa taxa se impuxo unilateralmente», declaró Guillermo Sánchez Fojo en relación al extinguido convenio de bomberos. «É falso que se diga que agora se gasta o triple neste servizo, porque non é así. E ademáis non lle vamos permitir que faga un menoscabo ás persoas que integran Emerxencias Narón e que teñen superado as correspondentes probas para estar ó fronte do servizo», concluyó.

 

Lea también

A REGAPS da Área Sanitaria de Ferrol organiza un ciclo adicado á Fibromialxia no centro de saúde de Narón

A Rede Galega de Promoción da Saúde (REGAPS) e a Subdirección de Humanización, Calidade e …

3 comentarios

  1. narones indignado

    ¿A éste lo jubilan en mayo? Porque va tocando…

  2. Señor Sanchez Rojo sigue usted mintiendo la revisión catastral la pide el ayuntamiento de echo la ultima la pidieron ustedes en el 2008 por que no la vuelven a pedir,con respeto al servicio de emergencias nadie desprecia a los trabajadores pero no son bomberos

  3. Qué fácil es hablar y qué poco nos informamos… LA revisión catastral no la pidió en este caso el Concello de Narón, vino impuesta por el Ministerio de Hacienda, como en otros muchos, y con gobiernos del Partido Popular en el Estado y Galicia
    http://www.farodevigo.es/galicia/2013/09/16/hacienda-acelera-revision-catastro-subidas/878437.html

    _y con respecto al servicio de emergencias, maría, solo tu les estás llamando bomberos, que yo sepa desde el gobierno local de Narón nadie se refirió como tal a esos profesionales, que por cierto aun no conoce el PP de Narón ni las instalaciones o medios.. Con un poco de suerte antes de mayo se dejarán ver por allí, o no, que igual les riñen del partido, que en el PP son más de ir a sacarse la foto mangera en mano y con zapatos o después, con el fondo quemado como pasó con las Fragas do Eume.. Qué pena..