Iván Rivas acusa de «hipócrita» la postura de Rey Varela sobre el dique de A Cabana

bng-logo-SIván Rivas, candidato del BNG-Asambleas Abiertas a la Alcaldía de Ferrol, calificó en la mañana de este viernes, día 1, de «hipócrita» la postura de Rey Varela sobre las infraestructuras portuarias para la zona de A Cabana y para la recuperación del dique intermareal, recordando que la postura del Partido Popular en el Concello, en la Xunta y en el Gobierno central tiene condenada la ensenada de A Cabana «a una norte segura se non se modifican os planes para a construcción do acceso ferroviario ao porto exterior atravesado a ensenada da Malata».

De esta forma, el candidato nacionalista advierte a Rey Varela que «na carreira electoral non vale todo e lembralle que durante catro anos o goberno local que el preside non moveu un só papel para que o dique da Cabana fora declarado Ben de Interese Cultural co fin de protexelo patrimonialmente, ademais de non actuar sobre os desprendimentos de terra que o están a poñer en perigo». Asimismo, recordó que el informe de impacto arqueológico del acceso ferroviario al puerto exterior tendrá «un grave impacto sobre elementos culturais de grande valor histórico e patrimonial como é o dique mareal da Cabana e que mesmo pode afectar à proposta de candidatura de Ferrol a patrimonio mundial da UNESCO».

El BNG-AA, a través de su portavoz Iván Rivas. considera incompatible «aferrarse» al trazado sur del acceso ferroviario al puerto exterior de Ferrol, «como fai o PP, e presentar este tipo de propostas xa que esta infraestructura, co seu viaducto sobre a ría, ademais de impactar negativamente sobre o ben patrimonial que é o dique da Cabana, vai a pechar a enseada à navegabilidade impedindo que barcos de vela que actualmente si que poden aceder a enseada da Malata e da Cabana deixen de facelo».

Lea también

Aceptadas 4 propuestas de mejora del COAG a la ordenanza de licencias de Ferrol

La concejala de Urbanismo de Ferrol, Blanca García, dio cuenta este miércoles en la comisión …

Un comentario

  1. Olga Loureiro Martinez

    El señor Iban Rivas, está rabioso , porque no pudo ofrecer un proyecto mejor que el alcalde. Menos mal , que va a ganar el alcalde J.M.rey , por ser muy buena persona