Sestayo quiere hacer de Ferrol una ciudad universitaria e ilustrada

reunion sestayo vicerrectora udc 4-5

La candidata socialista a la Alcaldía de Ferrol, Beatriz Sestayo, presentó sus propuestas para hacer de Ferrol una «cidade universitaria e ilustrada, na que se establezan sinerxias e políticas comúns coa Universidad». Así lo transmitió en rueda de prensa tras mantener una reunión con la Vicerrectora de la UDC en Ferrol, Aracelo Torres.

Según declaró Sestayo, que estaba acompañada por dos integrantes de su candidatura, María Fernández Lemos y Bruno Díaz, «entre as primeiras medidas que se porán en marcha figura, no marco do Plan de Usos previsto para Recimil, a reforma de pisos do barrio para convertilos en aloxamentos para estudantes, a prezos asequibles», así como espacios comunes, lavanderías o salas de estudio. El emplazamiento para este proyecto será Recimil, a fin de rejuvenecer el espacio.

«A segunda medida que se impulsará será a creación dunha tarxeta universitaria de Ferrol. Os estudantes dos campus poderán dispoñer de descontos e ofertas en actividades de lecer, na programación cultural, en instalacións deportivas e no transporte público. Esta tarxeta, que se engadirá ás iniciativas similares que se promoverán para os mozos da cidade, permitiría que os universitarios de fóra de Ferrol se impliquen tamén na actividade diaria da cidade», informó Sestayo.

La tercera de las medidas será utilizar los espacios pertenecientes al Ministerio de Defensa «que precisa a Universidade». «Nós, con diplomacia pero con determinación, recuperaremos espazos para campus universitario e para que esta cidade se coloque no século XXI», puntualizó Sestayo, tras declarar un futuro gobierno socialista proactivo.

Finalmente, la cuarta de las medidas será estrechar lazos entre la Administración local y la Universidad, «para establecer sinerxias comúns que permitan a creación de emprego. Así, a Axencia Local de Emprego e Industria apoiará ós titulados universitarios que precisen axudas para a creación de novas empresas ou para a promoción dos seus proxectos».

«Nós levamos como sinais de identidade do noso programa a creación de emprego e desenvolvemento tecnolóxico , e coa Universidade estamos de acordo en que o Concello se implique máis en novos xacementos de emprego, no ámbito das ciencias, a enxeñería e as humanidades», finalizó la candidata socialista.

Lea también

‘Pingüin’ nova proposta de Afundación para escolares en Ferrol

El Auditorio de la Sede Afundación de Ferrol acoge la última propuesta escénica de la …