El PSOE de Narón promete consultar con la vecindad temas importantes antes de su aprobación

La candidata socialista a la Alcaldía de Narón, Catalina García, apuesta por la participación ciudadana y afirma que contarán con los vecinos de Narón para la toma de decisiones importantes para el municipio antes de ser aprobados en pleno.

«A cidadanía demanda claridade, transparencia e un Concello aberto e dialogante, que conte co tecido asociativo e coa veciñanza en xeral para a toma de decisións relevantes, e por iso darase continuidade á Escola de Participación como punto de atención a cidadanía. Outras propostas neste ámbito serán rematar o desenvolvemento do Regulamento de Participación Cidadá e facilitar os trámites mediante un portelo único dixital e presencial», declaró García.

Fue este pasado jueves, día 14, cuando la candidata y su equipo hicieron un reparto informativo «puerta a puerta» en Santa Icía «para escoitar a opinión dos veciños e as veciñas sobre esas propostas porque o noso programa é aberto e susceptible de cambios». Con ello, también apuestan por habilitar una aplicación móvil donde la ciudadanía pueda interactuar con la Administración local y acceder a la información municipal, así como crear perfiles con imagen y gestión homogénea en las redes sociales del Concello, Alcaldía y concejalías, informando de actividades, programas y ofertas de empleo.

Lea también

Presentado no Concello de Narón»Noites á fresca» (7 e 8 de agosto)

Presentado no Concello de Narón»Noites á fresca», unha nova proposta de lecer que ten por …

Un comentario

  1. ¿Por qué en 4 años que estuvo en el gobierno no lo hizo?