Iván Rivas censura que en Ferrol no haya Agencia Tributaria de Galicia

Foto BNG
Foto BNG

El candidato del BNG-Asambleas Abertas a la Aldalcía de Ferrol, Iván Rivas, ha acusado recientemente al Partido Popular de dejar la ciudad sin delegación de Agencia Tributaria de Galicia, convirtiéndose en la única de las grandes ciudades que no cuenta con una delegación de este ente de la Xunta.

Los nacionalista consideran que este hecho se suma a otras decisiones políticas «que marxinan á nosa cidade polo que resulta obvio que precisamos un novo goberno municipal que deixe de ser cómplice e colaborador con estas decisión que se están a tomar desde a Xunta de Galiza e que supón que esta cidade esta perdendo oportunidades e servizos mentre o actual alcade da cidade permanece en silencio».

Iván Rivas recordó que en el 2012 el gobierno de la Xunta «vendeu a criación da Axencia Tributaria de Galicia ( ATRIGA) e, entre outras cousas comtemplabase a constitución en Ferrol dunha oficina desta axencia, que sería atendida con 12 persoas, aínda que posteriormente reduciriase e pasaría a falarse de seis persoas. Xunto Ferrol tamén terían oficinas en Vigo e Compostela». «Na actualidade estase a negociar a modificación da RPT pero as prazas em Ferrol non exiten nen parecen que vaian existir. Non como foi o caso de Compostela e Vigo que teñen sede de ATRIGA con as súas prazas», añadió el candidato nacionalista.

Con ello, Rivas señala que la Xunta siguió pagando las oficinas liquidadoras, «ou sexa aos Rexistradores da Propiedade, subcontratando así este servizo. Ferrol,cidade e comarca de grande demanda fica asi levando todo a través desta oficina liquidadora, nom como acontece noutras cidades galegas como o caso de Vigo, Compostela, ou A Corunha».

De esta forma, el BNG-AA censura el silencio de Rey Varela frente a este tipo de decisiones delos gobiernos de la Xunta y central, «que seguen a ningunear  e castigar a nosa cidade sen que Rey Varela diga nada. Ademais consideran que este tipo de decisións, por desgraza, se repiten nosa cidade e sinalan o precedente da Oficina de Dependencia que foi parcialmente desmantelada sem que o goberno local dixera nada».

Lea también

Inauguración en Ferrol de la «II Festa do Marisco de Semana Santa»

Se celebra hasta el próximo domingo bajo una carpa en el muelle ferrolano de Curuxeiras …

4 comentarios

  1. Germán Dopico

    Este sigue sin enterarse. De verdad que este es un problema para los ciudadanos? Sigan así, con sus ideas independientistas y verán qué gran resultado sacan el 24m!

  2. Pero vamos a ver querido Iván Rivas . Desde cuando ha existido una agencia tributaria propia de Galicia?? Eso es competencia del estado, yo entiendo que quieras que Galicia se independize pero entonces cambia tu proyecto de cambiar Ferrol por uno que luche favor de la independencia

  3. Iván Rivas con este tipo de declaraciones sigue demostrando que está más preocupado de que Galicia sea independiente que en los problemas de los ciudadanos de Ferrol

  4. jajaja a este se le fue la olla