Iván Rivas apuesta por la diversificación industrial en Ferrol

ivan rivas-21El candidato del BNG-Asambleas Abertas a la Alcaldía de Ferrol, Iván Rivas, participó en la tarde de este miércoles, día 20, en los actos celebrados en la Plaza del Himno Gallego, en Esteiro, y en el local vecinal de Valón, donde defendió la necesidad de impulsar una política de diversificación industrial, «sempre partindo do mantemento dos nosos sectores productivos».

Los nacionalistas consideran así que no es posible una política de diversificación que se asiente en la eliminación de los sectores productivos básicos, defendiendo la consideración como sectores principales de futuro y su potenciación y promoción del naval, de lo energético, productores de bienes de equipo, productores de bienes agroalimentarios y del sector de servicios avanzados a las empresas.

Con ello, Rivas califica de «fraude» los años del Plan Ferrol, «que non serviu para o seu obxectivo polo que aposta pola creación na cidade por parte das Administracións central e autonómica dun órgano de diversificación dotado cos medios materiais, financeiros e de persoal coa cualificación necesaria para atraeren, co apoio desas administracións, proxectos empresariais que realmente se convertan en empresas concretas e solventes e que obedezan á produción de bens e servizos con posibilidades reais de mercado».

Por el contrario, los nacionalistas consideran que la SEPI podría crear este órgano a través de su filial SEPIDES, así como exigir que el IGAPE modifique su actuación en la ciudad y en la comarca para tomar en cuenta su especificidad.

«O BNG-Asembleas Abertas comprométese na mellora das comunicacións de Ferrol co resto das outras grandes cidades galegas e por extensión con toda Galiza, especialmente no que ten a ver cos camiños de ferro. O BNG-Asembleas Abertas afirma que hai que lograr a inclusión práctica de Ferrol e a comarca no Eixo Atlántico. Para iso cómpre, sen demora, a modernización do tramo Ferrol-A Coruña (dupla vía, electrificación, rectificación de curvas e variantes, con by pass en Betanzos Infesta). Respecto de Feve, a aplicación de medidas urxentes de mellora da infraestrutura e do material móbil, con especial atención aos servizos de proximidade e á coordenación cos servizos de Renfe e o transporte público, en xeral (funcionamento correcto da tarxeta polivalente). En ambos os dous casos, consideramos vital a promoción do transporte de mercadorías polo que as conexións ferroviarias adecuadas co porto interior e o exterior resultan prioritarias», concluyó Iván Rivas en su comunicado.

Lea también

El alcalde de Ferrol se reúne con el presidente de la AVV de Prioriño

El alcalde de Ferrol, José Manuel Rey Varela, acompañado del concejal de Servicios y Zona Rural, …