Sestayo anuncia su plan de Transporte Público en Ferrol

sestayo transporte publico 21-5

La candidata socialista a la Alcaldía de Ferrol, Beatriz Sestayo, se pronunció recientemente para destacar una de las medidas centrales de su programa electoral: la defensa del transporte público y metropolitano de Ferrol, «que pasará por unha mellora decidida do transporte por autobús, liderar a pelexa pola modernización do enlace ferroviario e o impulso ó tranvía».

Así, en primer lugar se convocaría un foro de debate urbano en el que figuraría como elemento esencial el impulso de la reclamación a Renfe y al gobierno de la modernización de la línea ferroviaria. «Esta defensa do transporte público vai vinculada á liderado do tren de cercanías, situar a Ferrol no eixo atlántico ferroviario e que funcionen as liñas de ferrocarril, porque aínda que o ferrocarril non é competencia do Concello pero se ten que liderar esta cuestión», avanzó Sestayo.

En segundo lugar, el hipotético gobierno socialista se sentaría a negociar con la empresa concesionaria del transporte en autobús para reducir el coste y paliar las deficiencias que puedan existir. «Como eixo do plan de transporte se crearán liñas circulares por toda a cidade, tanto con buses como con microbuses, co compromiso de que haxa unha frecuencia alomenos de 30 minutos no ámbito urbano e de unha hora no ámbito rural. Os autobuses circularán dende primeira hora da mañá para que os cidadáns poidan empregalos para acudir ós servizos sanitarios, xa que esta foi unha das reclamacións que se escoitaron en todas as reunións das asociacións de veciños, especialmente, do ámbito rural», manifestó la candidata socialista.

Además, se crearían tarjetas jóvenes para estudiantes y bonos sociales para fomentar y favorecer el uso del autobús «que fagan deste transporte un medio cómodo, sinxelo e económico de moverse pola cidade, logrando en última instancia crear unha cidade máis amable, menos contaminada e con menos dificultades para aparcar».

Con ello, se crearía un «teléfono á carta», donde los ciudadanos puedan llamar para explicar la necesidad de transporte en cualquier punto de la ciudad, así como para reclamar que un microbús acuda a un punto determinado debido a una demanda puntual. Al hilo de esto, se instalarían paneles electrónicos en las paradas de autobús para que los ciudadanos sepan lo que acontece en la actualidad, las rutas y las frecuencias «como acontece na maioría das cidades excepto en Ferrol».

Lea también

El alcalde de Ferrol se reúne con el presidente de la AVV de Prioriño

El alcalde de Ferrol, José Manuel Rey Varela, acompañado del concejal de Servicios y Zona Rural, …

2 comentarios

  1. ESTA SEÑORA CADA DIA ESTA PEOR .

  2. esta señora cada dia esta peor , a mi no me representa