Secundino García es reelegido alcalde de San Sadurniño

secundino garcia 13-6-2

El Concello de San Sadurniño celebró este mediodía el pleno de constitución del Concello para los próximos cuatro años. Secundino García fue reelegido alcalde en una sesión marcada por la afluencia de público y por las intervenciones de los representantes de los tres grupos municipales. Secundino García recibió el apoyo del BNG y del PSdeG en el que será su tercer mandato consecutivo, mientras que el PP votó a favor de su candidato, Manuel Romero Castrillón.

Siendo la sesión rápida, la mesa estuvo formada por Manolo Varela y la concejala popular Silvia Fernández, quienes fueron los encargados de tomar juramento o promesa al resto de compañeros. El BNG eligió la fórmula «por imperativo legal prometo e comprométome a defender os intereses xerais do Concello de Sadurniño e do Pobo Galego», mientras que por parte del PP y del PSdeG se eligió la del «sí, prometo».

secundino garcia 13-6
Secundino García cerró el pleno con un breve discurso, pidiendo «responsabilidade e lealdade á institución» a los concejales de todos los grupos. «A xente non quere que os seus representantes se leen nin tampouco que se “dean caña” polo mero feito de desgastarse uns aos outros, como alguén suxeriu hai algúns días neste mesmo lugar. Máis que iso, a sociedade esíxenos que deamos a talla propoñendo ideas no marco dun debate san e necesario e que as levemos a cabo co maior consenso posible», dijo García, quien añadió que «se estamos aquí desde hoxe é para traballar por un territorio que ofreza oportunidades e benestar. Para sumar e construír, en definitiva, non para restar e destruír só por resentimento».

El regidor finalizó su discurso de investidura dirigiéndose al público presente en el salón de sesiones para solicitarle «que nos sigades orientando, axudándonos coas vosas ideas e tirándonos das orellas cando consideredes que estamos equivocados. De fronte, coa naturalidade e a normalidade democrática que conquistou San Sadurniño nos últimos anos. Déstesnos a vosa confianza e temos a obriga de facer todo o que está nas nosas mans para non defraudarvos».

Lea también

Estafan a un vecino de San Sadurniño simulando la venta del motor de un vehículo de alta gama

El equipo de Estafas Telemáticas de la Compañía de la Guardia Civil de Ferrol, en …