Ferrol contará con una aplicación informática para el transporte público

bus-9-660x330

A partir de la aplicación informática Moovit, datos de los itinerarios, horarios, conexiones posibles y de las rutas que se pueden planificar en el transporte público de Ferrol y comarca estarán disponible con la colaboración del Concello y de las empresas de transporte Tranvías de Ferrol, Monbus y FEVE.

Así lo indicó en rueda de prensa el alcalde de Ferrol, Jorge Suárez, acompañado por la concejala de Urbanismo, María Fernández Lemos, el director de Servicios de Tranvías, Jesús Fernández, y un representante del CMO de Moovit, Alex Mackenzie Torres.

De esta forma, la aplicación proporcionará información a los usuarios sobre las 482 paradas y rutas que conforman el transporte público de Ferrol, hasta Neda y Narón, repartidas entre las líneas de autobús disponibles y las líneas de FEVE entre Ferrol y Ortigueira. De esta forma, los ciudadanos podrán saber dónde se están dirigiendo o cuánto tiempo deberán esperar al próximo transporte.

Al respecto, Jesús Fernández señaló que «os autobuses xa están dotados de sistema de xeolocalización e se espera que nunha segunda fase, no primeiro trimestre de 2016, se poida poñer en marcha a información en tempo real.

Por su parte, Suárez señaló que «esta colaboración establecida dende o Concello forma parte do impulso que dende o goberno local se lle pretende dar a todo o transporte público de Ferrol, tanto de autobuses como de servizo ferroviario para tratar que o uso do vehículo privado cada vez sexa menor e se avance cara un novo Ferrol».

«A colaboración establecida con Moovit subsana parcialmente o déficit de información no eido do transporte público que existía en Ferrol para quen supón un primeiro punto de partida, dado que non se dispoñía de medios propios para a posta en marcha dunha ferramenta propia. Nós non tiñamos medios propios neste momento e é un punto de partida importante, agora temos que traballar en adaptar as rutas ás necesidades da poboación e iso o faremos coa información que os usuarios nos poden achegar e coa colaboración das distintas compañías», resaltó por su parte la edil de Urbanismo, Fernández Lemos, en su apuesta por un cambio en el modelo de ciudad para Ferrol.

Lea también

Escolares de Ferrol celebran el Día de la Educación Física en la calle

El concejal de Deportes, Ricardo Aldrey ha visitado este miércoles 17 varias plazas y espacios de …