La representación sindical del concello pide la dimisión de Sestayo.El PSOE apoya a la edil

concello de ferrol-1La Xunta de Personal y el Comité de Empresa señalan en un comunicado que «tuvimos conocimiento, por los medios de comunicación y por las intervenciones en el pleno municipal, de la contratación de personal en el área de Bienestar, información que había sido negada previamente por el gobierno municipal en la mesa de negociación de 18 de noviembre.

En repetidas ocasiones, solicitamos verbalmente la información y la documentación relacionada con este tema sin obtener ningún tipo de respuesta. A pesar de eso la Concejal responsable de la Arena manifestó en la prensa lo siguiente:
«La contratación de personal en el área de servicios sociales del Ayuntamiento de Ferrol responde a la situación de extrema urgencia social en la que se encuentra Ferrol y se realizó con total transparencia, con los informes pertinentes».
Pues bien, tenemos conocimiento de que actualmente, el procedimiento necesario que daría lugar a la referida contratación de personal en el Área de Bienestar, no está finalizado por lo que entendemos que el personal que está trabajando, ya desde hace varios días, en estos departamentos manejando expedientes e información protegida (como ya denunciamos con anterioridad) podría no tener, en la actualidad, ningún tipo de contrato formalizado con el Ayuntamiento». sigue el comunicado.

SOLICITUD DE DIMISIÓN

«Ante esta grave situación, añadida a la total opacidad y desinformación para con los órganos de representación y de entorpecimiento de nuestra labor sindical en defensa de los derechos del personal municipal, solicitamos

1º.- La dimisión inmediata de la concejal de Bienestar Social Beatriz Sestayo, responsable de la tramitación del referido expediente de contratación.
2º.- Que a la mayor brevedad posible se nos acerque copia de toda la documentación existente a día de hoy relativa a la contratación de dos educadoras sociales y de una trabajadora social.»

Asimismo comunican que «en caso de que no se nos acerque la dicha documentación y se prosiga la falta de transparencia en la relación entre el gobierno y estos órganos de representación, nos veríamos en el deber de emprender las acciones pertinentes en la vía judicial».

EL PSOE SALE AL PASO

Por su parte el PSdG-PSOE ha enviado a los medios un comunicado ante el emitido por la Junta de Personal y el Comité de empresa del concello.

«El Partido Socialista de Ferrol defiende convencidamente la labor fundamental y esencial de los sindicatos pero lamenta la falta de rigor que se ha producido este viernes por parte de la Xunta de Personal del Ayuntamiento de Ferrol al sembrar dudas infundadas sobre unos programas puestos en marcha por la Concejalía de Servicios Sociales y cuya legalidad y necesidad urgente está absolutamente constatada.

La Agrupación socialista ferrolana lamenta la remisión de esta nota informativa por parte del Comité de Empresa de la Xunta de Personal coincidiendo en el final de la campaña electoral, en lo que parecen acusaciones teledirixidas con fines electorales y políticos que nada tienen que ver con la necesaria mejora y recuperación de esta ciudad.

Resulta significativo que haya sindicatos de la Xunta de Personal que ya se hayan desmarcado del comunicado y de la petición de dimisión de la concejal de Servicios Sociales, lo que refleja que no se trata ni mucho menos de una postura unánime de la representación sindical del Ayuntamiento de Ferrol.

El Partido Socialista apoya plenamente el trabajo desarrollado por los representantes socialistas en el gobierno municipal y de manera específica, dadas las infundadas acusaciones, de la Concejal de Servicios Sociales».

Benestar Social dice que los contratos son legales

A últimas horas de la tarde se ha recibido un comunicado del Concello en el que se indica que

«Os contratos dos programas de reforzo dos Servizos Sociais para programas sociais en Recimil e co equipo de Infancia realizáronse con absoluta transparencia e cos informes dos técnicos municipais pertinentes, contando coa firma do secretario xeral o día 23 de novembro ás 10:27 horas.

Lémbrase que se contrataron froito dunha decisión de goberno abordada na Xunta de Goberno. Estes programas supoñen unha intervención social en Recimil, cunha educadora social e unha traballadora social, e un reforzo para o equipo de infancia cunha educadora social. Dende Servizos Sociais laméntase que esta contratación non se poida realizar dende a función pública, que é inequivocamente a vontade deste goberno local e dos seus membros, pero os procesos de convocatoria de prazas atópanse con limitacións impostas pola Lei Montoro.

Os programas correspondentes son o de intervención psicosocial, o de intervención familiar e o programa socio-educativo e comunitario no barrio de Recimil. O informe proposta ten data do 11 de novembro e que a sinatura do secretario xeral produciuse na mañá do 23 de novembro.

Como é de coñecemento público, a situación na que se atopa o barrio de Recimil urxe unha actuación, que dende Servizos Sociais comezouse a artellar co traballo destas dúas traballadoras. Do mesmo xeito, acontecía na área de menores, dadas as dificultades de moitas familias en Ferrol. A urxencia social na que se atopa Ferrol fai preciso axilizar a contratación, pero, clarexando de xeito rotundo, que sempre cumprindo a máis estrita legalidade.

Os programas de intervención polos que foron contratados estas traballadoras foron pertinentemente informados en Comisión de Benestar Social durante o mes de novembro e tratados en Xunta de Goberno.

Os contratos están a disposición da Xunta de Persoal. O feito de que se asegure que estes contratos non existen non só sorprende senón que supón unha acusación falsa sen fundamento que dana a persoas que están a desempeñar traballos esenciais para Recimil e co equipo de Infancia.

Lémbrase que a contratación realízase ao amparo do modificado de crédito aprobado en pleno municipal o 24 de setembro e do que o 26’7%, 263.000 euros, se reservaban para a área social, en concreto, segundo se informou nesa sesión plenaria, para becas comedor, a área de infancia, familia e adolescencia e dinamización social dirixida a persoas maiores. O modificado foi aprobado en Comisión e en pleno municipal.

En todo caso, a vontade absoluta da Concellería de Benestar é falar, consensuar, decidir e contar sempre co apoio dos traballadores da función pública aos que se lles recoñece expresamente o seu mérito e capacidade laboral e aos que sempre se defendeu como un dos piares básicos da administración. As conversas serán sempre todas as necesarias, co convencemento absoluto da defensa pechada dos traballadores públicos.

Benestar Social confía en que a colaboración coa Xunta de Persoal permita encauzar nestes catro anos a creación de postos de emprego con carácter público no eido social, co que se contribuirá á creación de emprego dende o Concello e a mellorar a atención dunha cidade asfixiada socialmente e na que urxe unha acción decidida, sen perder nin un minuto máis en facer de Recimil un barrio modélico e en conseguir que os expedientes por casos de menores que estaban sen tratar ante a falta de persoal reciban a atención que se precisa para o avance social da cidade».

 

 

Lea también

Ciclo de Aulas temáticas para a promoción da saúde dos maiores na AVV de San Pablo en Ferrol

Están organizadas pola Asociación Cáritas e a Consellería de Política Social, en colaboración coa Asociación …