Eventos para el sábado, día 2 de enero

La venida de la Virgen del Pilar a Zaragoza.

Día de la Toma de Granada. (1492)

Santos Basilio, Gregorio Nacianceno, Adelardo, Macario y Narciso.

El Sol sale a las 07:38 y se pone a las 16:59 (GMT).

La Luna sale a las 00:12 y se pone a las 12:10 (GMT).

Tal día como hoy:

(1963)-Nació en Ferrol Xesús Constela Doce. Escritor y pintor.

CENTRO DE TRANSFUSIÓN DE SANGRE,DE GALICIA

La unidad móvil se encuentra hoy en la plaza de Armas, en Ferrol. De 10.00 a 15.00 horas

NADAL SOLIDARIO

O Nadal Solidario, instalado no Cantón de Molíns ata o próximo 5 de xaneiro, continua ofrecendo actividades para nenos e maiores durante esta época de Nadal.

As actividades, con carácter gratuíto, volven hoxe no que os máis pequenos poderán aprender a facer un colar de barro, de 12:00 a 13:00 da mañá, mentres que pola tarde amosarase como realizar “facianas do mar”, dende as seis ata as sete.

No Nadal Solidario pódense atopar 11 postos que ofrecen diversos produtos de artesáns, realizados con coiro, la, prata, así como xabóns ou pezas pictóricas. O 0’7 por cento das vendas que se realicen será destinado a unha causa solidaria, que será elixida en xaneiro entre os técnicos municipais de servizos sociais e as achegas que fagan os cidadáns, a través da dirección de correo desaferrollares.

Aberto todos os días de 11:00 a 14:00 e de 17:00 a 21:00.

EVENTOS

11.00 h a 21.00 h. Se celebra  en la Plaza del Concello de Fene la Feira do Nadal con diferentes puestos de artesanía, manualidades y reventa de productos. A las 18.00 h el Apalpador visitará la Feira.

17.00  a  21.00 h. En PARQUE FERROL  jornada del “Star Ward”.  Ven a probar el nuevo videojuego Star Wars Battlefront y conoce en persona alguno de los personajes más famosos de la saga.

20.00 h. En el Pabellón Polideportivo de A Gándara, en Narón,II Xornadas solidarias Mari Carmen Caballero”, partido solidario entre el Cidade de Narón y el Cofersa O Parrulo Ferrol.

La entrada al partido supondrá la entrega de un kilo de alimentos que se destinarán al Centro de Recursos Solidarios de Narón.

 

Lea también

Agenda miércoles, día 3, en la zona norte

—-La Iglesia celebra la festividad del Santísimo Nombre de Jesús y de Santa Genoveva (Patrona …