Ferrol acoge «Fóra do Mapa», I Festival de Artes Escénicas de la ciudad

Ferrol acogerá del 30 de mayo al 5 de junio Fóra do Mapa, como se dio en llamar a este I Festival de Artes Escénicas de Ferrol. Esta propuesta novedosa de la concejalía de Cultura del Concello acogerá siete días de teatro, microteatro, pasacalles y guías turísticas teatralizados para dar vida a las calles de la ciudad haciendo de los espacios convencionales improvisados escenarios a pie de calle.

Al respecto, el concejal del área, Suso Basterrechea, destacó «a altísima calidade e o nivelón artístico desta proposta teatral, que ao contrario do seu nome, pon a Ferrol no centro do mapa da cultura galega e percorrerá as nosas rúas con compañías punteiras e de prestixio como os Chévere, pezas teatrais deliciosas e a orixinalidade de Oligor e da Orquestra Omega».

Medio centenar de personas, entre organización, compañías y alumnos de los talleres darán forma y vida a este Festival en el que participan nueve compañías de prestigio de la escena gallega y estatal: Ibuprofeno, Voadora, Maquinarias, Chévere, Oligor e Microscopía Teatro, Teterella y Teatro La Miracle, con propuestas muy innovadoras tanto en los espacios como en los tiempos y ritmos.

«Vai na liña da revolución cultural que vimos facendo e que queremos facer neste mandato e na que estou a traballar desde que asumín esta responsabilidade», manifestó Basterrechea en ronda de prensa. «Pasa por levar a cultura as rúas, saír dos espazos habituais na procura do público e por en valor o noso patrimonio e a nosa cidade», expuso el concejal, acompañado por Cristina Moral, una de las artífices del Festival.

Así, en este evento acontecerán los microteatros, piezas breves de 15 a 20 minutos para aforos reducidos, performance a cargo de Macarena Montesinos; una exposición de Katrina Biurrun (Antiguo Hospicio de Amboahe), monográficos, espectáculos largos,talleres y la singular visita de turismo teatralizado por los portales, galerías y edificios emblemáticos de la ciudad que nos proponen Chévere, la compañía gallega que se alzó con el Premio Nacional de Teatro en el 2014.

«Será o I Festival de Artes Escénica e chega con vocación de permanencia e espírito de continuidade, e con apostas moi orixinais e un deseño moi coidado», remarcó Basterrechea, quien animó a tod la ciudadanía a inscirbirse en los talleres y actividades gratuitos que ofrece el Festival y que se pueden consultar en las redes sociales, en el correo foradomapa@gmail.com y en la web foradomapa.org.

Lea también

Seleccionados os catro proxectos para as Residencias Artísticas Mariñán de Literatura e Pensamento

Francisco Rodríguez Casal, Esperanza Mariño Davila, Laura Martínez Mateo e Carmen Marina Vidal Valiña son …