Sestayo solicita al Concello que se siga priorizando la creación de un Centro de Inclusión

La portavoz del grupo socialista de Ferrol, Beatriz Sestayo, en el marco del día Internacional de las personas sin hogar, ha manifestado esta mañana que «proxectar un Centro de Inclusión Social para Ferrol é prioritario cara desenvolver políticas públicas de protección ás persoas sen fogar e así apostar pola garantía de acceso a os dereitos humanos fundamentais, como é o dereito a dispoñer dun aloxamento».

La portavoz recordó así que «a primeira pedra a puxemos os socialistas a través do Convenio de colaboración subscrito entre a Xunta de Galicia e o Concello de Ferrol no ano 2008, sendo naquel momento, Presidente da Xunta, Emilio Touriño e o alcalde do Concello, Vicente Irisarri». Con ello, Sestayo recordó que el convenio de colaboración firmado entre las dos administraciones recogía varias infraestructuras sociales como la Escuela de Educación Infantil de Caranza, el Centro de Día o el Centro de Inclusión Social.

En el primero año de esta lexislatura, estando gobernando los socialistas con el Partido Ferrol en Común en el Ayuntamiento, y estando al frente de la Concellería de Bienestar, Beatriz Sestayo, los socialistas voltamos a solicitar entre los proyectos de reinserción, la necesidad del Centro de Inclusión de gestión pública para el Ayuntamiento de Ferrol.

«No primeiro ano desta lexislatura, estando gobernando os socialistas co Partido Ferrol en Común no Concello, e estando ao fronte da Concellería de Benestar, os socialistas voltamos a solicitar entre os proxectos de reinserción, a necesidade do Centro de Inclusión de xestión pública para o Concello de Ferrol», hizo constar la socialista, quien aseveró que «seguimos loitando e creemos, ante o silencio da Xunta, que é fundamental que se poñan todos os esforzos das administracións, na posta en marcha dun Centro de Inclusión Social na nosa cidade e así proporcionar dignidade a un colectivo extremadamente excluído como son as persoas sen teito».

Lea también

La Cátedra Jorge Juan, promovida por la UDC y la Armada, conmemora su 30 aniversario en el Campus de Ferrol

El rector de la Universidad de A Coruña, Ricardo Cao Abad, preside, junto con el almirante …

Un comentario

  1. Esta señora ya sabe que hay uno subvencionado por el concello y que se llama Fundación Refugio Pardo de Atín. Además también sabe esta señora que eso no es competencia municipal. Que se dedique a las labores propias del concello, que están bastante abandonadas y se deje de tanta demagogia.