El Concello de Fene asegura que Viaqua retiró el 70% de los lodos en la EDAR de Maniños

El ejecutivo local de Fene, encabezado por el nacionalista Juventino Trigo, salió al paso de la moción del Partido Popular de reprobación del regidor, a quien se le acusó de mentir en el pleno de diciembre sobre la ejecución de la sentencia que obliga la Viaqua a vaciar los lodos de la antigua depuradora de Maniños, argumentando que los trabajos se están desarrollando según el programa previsto por la empresa desde el momento en que obtuvo la autorización de Augas de Galicia para ejecutar los trabajos a primeros del mes de octubre, asegurando que en la depuradora ya se retiraron cerca de un 70% de los residuos acumulados.

«O programa de baleirado da EDAR de Maniños comezou o pasado 7 de outubro co trasvase duns 1.500 metros cúbicos de resíduo líquido á estación de Punta Avarenta. Tras unha semana de traballos, a empresa Viaqua iniciou a recollida de lodos coa que se conseguiron extraer arredor de 300 metros cúbicos de materiais a maiores no periodo comprendido entre o 14 de outubro e o 29 de decembro», aseguró Trigo.

«O resultado é que nestes primeiros compases do 2017 da antiga depuradora situada ao carón do porto de Maniños xa se sacaron cerca do 70% dos residuos acumulados. As imaxes tomadas hai escasos días mostran as cubas de decantación case baleiras e estímase que a extracción dos lodos desecados que aínda faltan es cosa de pocas semanas, siempre que no se produzcan lluvias abundantes que dificulten el trabajo», tal y como apuntó el alcalde de Fene.

Según apuntó el primer edil, «en ningún momento se lle mentiu nin ao PP nin á cidadanía de Fene. No pleno explicouse con todo detalle a marcha do baleirado da EDAR e como se estaban executando uns traballos que levan o seu tempo pola complexidade da operación».

Para Trigo la moción de reprobación del PP «carece de fundamento, sendo unha tentativa desesperada de desviar a atención da cidadanía cara a un problema ao que se lle está dando cumprida solución». «Detrás da reprobación “hai un interese desmedido por desprestixiar o labor do goberno local. Fene funciona e o PP busca calquera argumento para facer ver o contrario».

Lea también

Decomisados en Mugardos 167 kilos de vieira y los utensilios empleados para extraerlos ilegalmente

La Patrulla de Protección de la Naturaleza (Paprona) de la Guardia Civil en colaboración con …