ADEGA concede su premio Oxígeno 2016 a la abogada Patricia Gabeiras

La Asociación para a Defensa Ecoloxica de Galiza, ADEGA, acaba de otorgar el Premio OXÍGENO 2016, categoría individual, a Patricia Gabeiras Vázquez, abogada y asesora jurídica del Comité Cidadán de Emerxencia para a Ría de Ferrol  «polo seu denodado traballo en defensa da ría e da cidadanía e contra as ilegalidades de REGANOSA. Como resultado, conseguiuse a anulación por parte do Supremo da autorización da planta de gas e do proxecto de construción».

En esta 16ª edición de los Premios Oxígeno y Dioxina a las mejores y peores actuaciones ambientales de 2016, ADEGA quiere subrayar el mejor y el peor del pasado año desde la perspectiva ambiental. El conflicto de REGANOSA y la problemática de la eucaliptización, estuvieron muy presentes en el fallo de este año.

Los premios se entregarán en el transcurso de un almuerzo de confraternización que tendrá lugar el próximo sábado 28 de enero a partir de las 14:30 h. en el restaurante A Marola (Hotel Zenit Coruña, r/ Comandante Fontanes 19, A Coruña).

El Comité Cidadán de Emerxencia  « acolle esta nova con enorme satisfacción, agradece a ADEGA esta distinción e felicita efusivamente a Patricia Gabeiras por tan merecido premio ao seu acertado, desinteresado e comprometido traballo en defensa da legalidade, da Ría e da vida dos seus habitantes, desde fai máis de quince anos»

Lea también

Inauguración en Ferrol de la «II Festa do Marisco de Semana Santa»

Se celebra hasta el próximo domingo bajo una carpa en el muelle ferrolano de Curuxeiras …

Un comentario

  1. Y que hace la alcaldesa de Mugardos para exigir que se cumplan las sentencias del Tribunal Supremo sobre Reganosa ?. Ah bueno es que está entretenida en derribar el Cine Zárate