Presentado el XIII Premio José Couso en el Concello de Ferrol

Instante de la presentación - Concello de Ferrol

En la mañana del viernes tenía lugar la rueda de prensa de presentación del XIII Premio José Couso a la libertad de prensa en el Concello de Ferrol, organizado por el Colexio de Xornalistas de Galicia y el Club de Prensa de Ferrol.

Non había mellor lugar para presentar esta edición que a casa de todos os ferroláns” comentaba el decano del Colexio de Xornalistas de Galicia Francisco X. González Sarria, además de agradecer la colaboración del Concello de Ferrol, al mismo tiempo que anunciaba que la entrega del premio tendrá lugar el jueves 4 de mayo, en el Teatro Jofre.

La presidenta del Club de Prensa de Ferrol Xulia Díaz Sixto comentaba que era “unha satisfacción estar nesta casa do Concello de Ferrol, de onde era José Couso e donde era acollido con moito agarimo o Premio José Couso.”

El alcalde de Ferrol Jorge Suárez decía que “era unha honra que o Premio José Couso teña continuidade, para que se siga investigando e xulgando as causas do asesinato dun compañeiro da prensa e por outra banda, por o que reclama a libertade de prensa, o xornalismo libre ten que ter protagonismo na sociedade.

Sobre el fallo del premio en los últimos años en A Coruña, el decano comentaba que “o patrocinio dos premios marca os intereses, nunca nos condicionou nada, agás algún interese comercial, pero eso se fixo porque non había outros apoios, por iso estamos hoxe no Concello de Ferrol.”

El plazo para presentar candidaturas estará abierto hasta el 14 de marzo, a las 19:00 horas y las propuestas definitivas se darán a conocer el 16 de marzo. Entre ese día y a las 19:00 horas del 6 de abril el jurado, compuesto por colegiados y colegiadas del Colexio de Xornalistas de Galicia e por los socios y socias del Club de Prensa de Ferrol podrán votar las candidaturas. El fallo del jurado se dará a conocer en una rueda de prensa, probablemente en el Concello de Ferrol, siendo esta la intención de los organizadores.

Lea también

Dos familias de Ferrol y Narón tendrán una vivienda de alquiler social de la Xunta

Dos familias en situación de emergencia social de Ferrol y Narón tendrán una vivienda de …

Un comentario

  1. LA PENA ES QUE COMO LOS GRANDES MEDIOS DE COMUNICACIÓN TIENEN SUS PROPIOS PREMIOS NADIE VA A PUBLICITARLO.