“Do laboratorio científico á Graña”, presentado en el Concello de Ferrol

Suso Basterrechea y Victoriano Urgorri en la presentación – Concello de Ferrol

En la mañana del viernes se presentó en el Concello de Ferrol la exposición “Do laboratorio científico á Graña”, que se inagurará el próximo martes, a las 19.00 horas, en la Asociación Vecinal de A Graña, con la presencia del concejal de Cultura Suso Basterrechea y el director de la Estación de A Graña y catedrático de Zoología Marina de la USC, Victoriano Urgorri, además de contar con la colaboración de la Asociación Vecinal de A Graña.

Esta exposición se compone de 33 imágenes que estarán en la Asociación de Vecinos de A Graña. “Isto vai na nosa idea de descentralizar a cultura e levala a lugares que teñan implicación co asunto, como e no caso de A Graña onde está a Estación Biolóxica”, comentaba Suso Basterrechea. “Creemos que esta exposición vai a ser un gran éxito, porque as imaxes son impactantes e dunha veleza descomunal e vai ter aceptación para a cidadanía.

Suso Basterrechea comentaba que “esta non é soamente unha exposición para os veciños do barrio”, porque se podrán realizar visitas guiadas por asociaciones y centros escolares de Ferrol, la cual se puede solicitar en el email avvrosalia@gmail.com o en el teléfono 600.784.869.

A continuación hablaba Victoriano Urgorri el cual destacaba que “na inaguracíon estarán presentes dous profesores da USC –el propio Victoriano Urgorri y el científico Julio Parapar- e un da UDC –el científico Óscar García Álvarez- que participamos en varias campanas antartidas, e que deu lugar as expedicións Bentart en 1994, que todo iso deu lugar ao libro “Antartida: La vida en el límite”, para divulgar o traballo que fixemos. Neste libro hai fotografías de todo tipo, de animáis, de paisaxe a cal é moi impactante. É un resume do que se pode ver alí.

Lea también

Ares entrega os premios do IV Concurso de Escritura Creativa de Microrrelatos Escolares

Concello de Ares e CPI As Mirandas entregaron esta semana os premios do IV Concurso …