BNG acusa ao alcalde dun comportamento intolerabel ante as súas descalficacións sobre os movementos sociais

Iván Rivas, portavoz municipal do BNG, considera que as descalificacións feitas no día de onte, mércores, polo alcalde en relación á plataforma na defensa dos servizos públicos pola remunicipalización, demostran un comportamento que é intolerábel por parte do señor Suárez. Para Iván Rivas, O señor Suárez que ten un pasado sindicalista recente e que ten formado parte de plataformas e das cordenadoras destas, como a de defensa do partido xudicial de Ferrol, perdeu, no día de onte, os papeis.

Iván Rivas considera que estes comportamentos non poden ter cabida e están fóra de lugar nun representante público e menos no alcalde dunha cidade que debería promover e valorar a creación de movimentos sociais ou colectivos organizados e respectalos no canto de descalificalos e por este motivo lle pedimos que rectifique e pida disculpas públicas polo seu comportamento.

Lea también

Desvíos de tráfico de las obras de humanización de la FE-14 Ferrol

El Ministerio de Transportes y Movilidad Sostenible avanza en la ejecución de las obras de …

4 comentarios

  1. BNG CULPABLE. Jorge Suárez no tenía votos suficientes para ser alcalde y el Bloque, con su apoyo expreso y público (a viva voz dijeron «Jorge Suárez» en el pleno de constitución de la corporación) lo entronizó. Ahora todos lo sufrimos. En las elecciones recordaremos bien el desastre de gestión de FEC y quienes fueron sus cómplices.

    • No poner el ventilador, lo que dice Ivan Rivas esta mas claro que el agua, este alcalde es un arribista y oportunista llego a Ferrol hace cuatro años como liberado para organizar las elecciones municipales y aprovechando la marea con un golpe de mano con un censo inflado gano las primarias, el Bloque por coherencia no le iba a dar el gobierno al PP, pero tampoco los que votamos FC sabíamos que era un submarino de un sector de comisiones para favorecer a los estafadores, por eso no le vamos a permitir que nos falte al respecto quizás mas pronto que tarde nos veremos en el juzgado por colaborador necesario y todos los que votaron a favor de que una empresa nos siga estafando

    • E que se non gobernaba o PP que era igual ou peor amiguiño como se che ve a patiña.

  2. Agora laméntase de apioar a o elemento que nos governa…todo para botar fóra ós gañadores das eleccións por case o doble de votos que o partido que desgoverna. Como se nota que non lles doe a cidade, simplemente miran polos seus amigolos e por suposto os seus petos!!