El alcalde de Ferrol entona el “mea culpa” con los trabajadores municipales

En la mañana del lunes el alcalde de Ferrol Jorge Suárez quiso tratar las reclamaciones que el viernes hicieron públicas los trabajadores del Concello de Ferrol a través de los sindicatos CSIF, UXT y CIG.

Fun membro de mesa de persoal e de mesa de negociación”, recordaba Jorge Suárez y “respeto as decisións dos compañeiros e o único que poido facer é darlles a razón”.

El alcalde de Ferrol afirmaba que “trataremos de dar cumprimento os nosos deberes, porque facemos todo o que podemos e máis, debido a gran cantidade de traballo que hai nas áreas do Concello e iso os traballadores o saben, polo que pedimos desculpas non ser quen de darlle celeridade a negociación do capítulo I dos orzamentos.”

Sobre el tema de los trabajadores que compartieron Seguridad Social y privada, Jorge Suárez comentaba que “está en valoración polos técnicos municipais e ata a ter o informe non farei declaracións.”

En relación a los retrasos en la reunión con los trabajadores sobre el capítulo I de los presupuestos Jorge Suárez afirmaba que “teño unha boa relación cos delegados sindicais e son conscientes da axenda do alcalde e os concelleiros municipais. Traballaremos para que isto se subsane canto antes.

Lea también

Ferreiro e Rey Varela valoran a desmontaxe das líneas de alta tensión entre Narón e Ferrol

UFD, a distribuidora eléctrica de Naturgy, está a finalizar o desmonte das dúas liñas de …