Iván Rivas: “O goberno ten que denunciar o convenio co Ministerio de Defensa”

Tras el pleno extraordinario del viernes, el portavoz municipal del BNG Iván Rivas quiso comparecer en rueda de prensa, en relación a la reunión que ayer el gobierno municipal mantuvo con representantes del Ministerio de Defensa.

Non sabemos que é peor, que o goberno asuma os criterios dunha inmobiliaria o que nos queira facer ver que o branco é negro, cando realmente é branco, seguindo a política urbanística do Partido Popular é non debería ser o camiño a seguir”, afirmaba Iván Rivas.

Para el portavoz nacionalista “se está asumindo un convenio co Ministerio de Defensa con argumentos que son absurdos”. Iván Rivas hacía una comparación de la supuesta demolición del Sánchez Aguilera por contener amianto “como cando George Bush afirmou que tiña unha maneira sinxela de acabar cos incendios forestais, que era talar as árbores.” Para el portavoz nacionalista “isto é converter o Sánchez Aguilera nun novo espazo como sucedeu coa Fábrica de Lápices, non é o camiño.”

Este é un tema dunha importancia trascendental para o Concello”, afirmaba Iván Rivas, porque “non é necesario ter máis solo urbanizable nesta cidade, o que hai que facer é recuperar e rehabilitar o que xa temos e asumir que os responsables de que teñen edificacións se teñen que facer responsables, se o teñen que facer os particulares, tamén o teñen que facer as admisnistracións.”

Para el BNG, el gobierno “ten que denunciar este convenio, porque está caducado, que o único que fixo foi cargarnos de responsabilidades e eximir o Ministerio de Defensa, o cal tiña un periodo de vixencia de doce meses, polo que hai que esixir a súa anulación e actuar en beneficio dos intereses dos veciños e veciñas desta cidade.”

Lea también

La Cátedra Jorge Juan, promovida por la UDC y la Armada, conmemora su 30 aniversario en el Campus de Ferrol

El rector de la Universidad de A Coruña, Ricardo Cao Abad, preside, junto con el almirante …

2 comentarios

  1. El Bng, con el señor Rivas a la cabeza (y a la cola, porque es el único que hay), como siempre construyendo y con propuestas positivas.

    • propuestas positivas? , mire somos una familia de ferrol y en los proximos 2 años mi hijo el mayor tiene decidido comprarse un piso , yo como padre le recomiendo que se compre uno de segunda mano para empezar, pero el lo que quiere es uno nuevo , estamos en un tira y afloja porque en ferrol nuevo hay muy muy pocos y super caros , entonces lo que le queda a mi hijo es buscarlo mas economico fuera de la ciudad , mi pregunta es que si no sera mejor hacer barrios nuevos con pisos mas economicos y asi no perder a nuestros jovenes