Esther Leira: “Espero que a Asamblea se convoque con garantías”

Esther Leira ante los medios de comunicación – Adán Puentes

En la mañana del lunes, a pesar de que no quería hacer declaraciones a los medios de comunicación, finalmente Esther Leira comentaba sus impresiones de la repercusión de su marcha en la votación del pleno extraordinario del viernes, como también de sus posteriores palabras.

Esto é unha cuestión política de fondo, que se ven arrastrando dende hai dous anos ou incluso antes”, recalcaba Esther Leira. “Si se está disposto a falar de todo, aclarar algo ou non chegar a nada, evidentemente eu vou a estar ahí para falalo.”

Esther Leira reconocía que no había hablado con Jorge Suárez en este fin de semana “nin él falou conmigo, nin eu con él”, además de desconocer una fecha para la Asamblea de Ferrol en Común.

Al respecto a la reunión del grupo municipal de Ferrol en Común en la tarde de este lunes “Non sei o que me dirán hoxe pola tarde, únicamente espero que a Asamblea se convoque con garantías, e un partido asambleario.” Esther Leira recordaba que “a última Asamblea foi pola ruptura do pacto co PSOE, tras a reunión do grupo municipal sobre este tema, en setembro do ano pasado.”

Lea también

Incautan en Vilanova 171 kilos de vieira procedente de Ferrol. Detenidos dos ferrolanos y un arousano

Agentes del Seprona de la Guardia Civil han interceptado 171 kilos de vieira ilegal en …