El alcalde de Ferrol hace una valoración sobre la propuesta del PSOE y la junta de portavoces

En la mañana del martes comparecía ante los medios de comunicación el alcalde de Ferrol Jorge Suárez para dar su punto de vista de todo lo sucedido en las últimas horas, tras la propuesta de 15 puntos del PSOE para los presupuestos municipales y la junta de portavoces celebrada ayer para tratar la tasa de saneamiento de la ría.

Propuesta de 15 puntos del PSOE para los presupuestos

El alcalde de Ferrol reconocía recibir esos puntos dados a conocer ayer por el PSOE. “Toda postura para chegar a acordos e boa e canto máis votos posibles para poder sacar adiante os orzamentos en primeira ronda e sen necesidade de presentar unha moción de confianza é para valorar positivamente”.

El siguiente paso que hará el gobierno municipal será “falalo con cada responsable de área no seno do goberno e trataremos de ter unha relación fluída e normal co grupo socialista para intentar chegar a acordos neses quince puntos”, afirmaba Jorge Suaréz, el cual celebraba que “haxa intento de diálogo e negociación.”

Para el alcalde de Ferrol esta aproximación del PSOE “demostra que os grupos políticos deben estar por encima dos conflictos internos e apartalos para chegar a acordos, que serán positivos para a cidade.”

Negociación del capítulo I de los presupuestos

Uno de los mayores quebraderos de cabeza para el gobierno municipal está siendo el llegar a acuerdos con los sindicatos para el capítulo I de los presupuestos. “Estamos pechando esta proposta e queremos presentalo cando antes en mesa ordinaria de negociación.

Tasa de saneamiento

Tras la reunión de ayer de la junta de portavoces para tratar la tasa de saneamiento Jorge Suárez esperaba “contar coas aportacións do resto dos grupos municipais, para mellorala e intentar contar cos consensos correspondentes.”

La siguiente reunión de la junta de portavoces será este viernes, a las 10:00 horas, donde el alcalde de Ferrol espera “que se poidan cambiar algunhas posicións e veremos as achegas que se fai e faremos o que se corresponda.”

Situación de Esther Leira

Legamente Esther Leira sigue siendo concejala de Ferrol en Común, a pesar del escrito presentado por el grupo municipal para su expulsión. El alcalde de Ferrol reconocía que “seguimos as instruccións que nos deron no Concello e parece que so falta un decreto que confirme esta situación.”

Para el alcalde de Ferrol “isto é secundario, porque agora mesmo as preocupacións da cidade son outras e espero que hoxe poida cumplirse o firmado polos cinco concelleiros e concelleiras do grupo.”

Lea también

Ferreiro e Rey Varela valoran a desmontaxe das líneas de alta tensión entre Narón e Ferrol

UFD, a distribuidora eléctrica de Naturgy, está a finalizar o desmonte das dúas liñas de …