Gráficas del sábado. Certamen de pintura, repichoca, BNG en Redes, visitas guiadas y concierto en Recimil

CERTAMEN DE PINTURA AL AIRE LIBRE

Fot. Galicia Ártabra

Tres decenas de pintores acudieron al certamen de pintura al aire libre «Carlos Perille» convocado por la emisora de televisión local.

Como todos los años la mayor parte de los artistas prefirieron la zona portuaria aunque otros se desplazaron al centro de la ciudad y pintaron la plaza de Amboage y otras zonas de Ferrol Vello.

Gran parte de los pintores presentados ya habían acudido en otras ocasiones a Ferrol. Mucho público también acudió a la sala de exposiciones de la Autoridad Portuaria para la entrega de premios que fueron otorgados, en un acto presentado por el hijo del homenajeado Carlos Perille, a pintores de Logroño, Rianxo y Valdoviño.

REPICHOCA

Fot. Galicia Ártabra

Por segundo ano consecutivo celebrouse unha rolda polos barrios de Esteiro e da Madalena con motivo do Dia dá Patria.
A mobilización convocada pola Fundaçom Artábria, xunto ao BNG, CIG, Cerna, Causa Galiza, Briga, Isca! e Semente Trasancos tivo saida ás 12.00 hs da Praza do Himno Galego e finalizou na Praza de Galiza.
Despois da ruada organízouse na Fundaçom Artabria unha sesión vermu amenizada polo cantante ferrolán Manolo Bacalhau, á que deu seguido un xantar popular.

Fot. Galicia Ártabra

PATRIA GALEGA EN REDES-ARES

Fot. BNG

Dentro das actividades previas á celebración do Día da Patria Galega, o BNG de Ares organizou para este sábado un acto público aberto que se desenvolveu a partir das 19 horas na horta da «Agrupación Instrutiva de Caamouco», en Redes.

O acto misturou a música coas mensaxes políticas que correron por conta da concelleira do BNG, Cristina Cadena, o portavoz municipal, Emilio Mesías, e o deputado do BNG no Parlamento Galego, Xosé Luis Rivas «Mini». Entre os asistentes encontrábanse a coordinadora comarcal, Mercedes Tobio, e o alcalde de Fene, Juventino Trigo.

Non faltou un momento de pintacaras para nenas e nenos, e, para rematar, unha degustación de mexillóns.

VISITAS GUIADAS

Fot. cedida

Continúa, con una notable asistencia, abierta al publico la exposición de Laxeiro en la sala Carlos III de Exponav.

La dirección del Museo de la Construcción Naval ha programado una serie de visitas guiadas, en pequeños grupos, que hasta el momento son todo un éxito.

CONCIERTO EN LA PLAZA DE SEVILLA

Fot. Galicia Ártabra

La plaza de Sevilla, en Recimil, ha servido de escenario para que en la noche de este sábado Miguel Lamas, Quartet, y Lín Cortés ofreciesen un concierto para pner el broche final al programa municipal DesbaratArse, que se inició el pasado martes con la confección de un gran mural en Esteiro.

Lea también

Los Mupis de Ferrol promocionan la Semana Santa

El Ayuntamiento de Ferrol ha actualizado los mupis que dan la bienvenida a la ciudad …