Valentín González Formoso se reunió con los socialistas de Fene

Valentín González Formoso, candidato a la secretaría provincial del PSdeG-PSOE en la provincia de A Coruña, aseguró en la noche de este martes en Fene que “os socialistas temos vocación municipalista, sempre foi así e o demostramos nos concellos nos que gobernamos”.

Nas comarcas de Ferrol e Ortegal temos moi bos exemplos da forma de facer política dos socialistas, cando gobernamos nun concello as políticas sociais e a mellora da vida das persoas son as nosas prioridades”, manifestó Formoso, que incidió como en los últimos días en su intención “de trabajar por un partido unido e reforzado” de cara a las municipales de 2019.

El alcalde de las Pontes y presidente de la Diputación de A Coruña mantuvo un encuentro con la militancia socialista de Fene para explicarle su proyecto político, el octavo acto de las mismas características por la provincia desde que anunció su candidatura. “Os socialistas defendemos a autonomía local e a necesidade de dotar os concellos de recursos suficientes”, afirmó.

Formoso apuntó que “nos concellos donde gobernamos nesta comarca demostramos que temos outra forma de facer as cousas, para nós o único importante é mellorar a vida dos nosos veciños”.

En la sede de la agrupación socialista de Fene, que registró un lleno absoluto para el acto, González Formoso recordó que “ o PSdeG ten que estar unido, temos que demostrarlle os veciños de cada concello que o noso único obxectivo son eles, mellorando os servizos públicos e os recursos para xerar emprego”.

Non sabemos nin queremos gobernar doutra forma”, añadió Formoso, que mostró su satisfacción por lo que percibe en estes días: “Vexo ilusión e ganas de sumar, o noso proxecto é o proxecto de todos os socialistas”.

 

 

Lea también

En Fitur.-Presentado el Abanca Pantín Classic Surf-2020

La directora de Turismo de Galicia, Nava Castro, participó este miércoles en Fitur en la presentación …