El Concello de Ferrol firma un convenio con la Facultad de Humanidades y Documentación

Rocío Ameneiros e Suso Basterrechea en rueda de prensa – Concello de Ferrol

La relación entre el Concello de Ferrol y la Universidade de Coruña se intensifica, tras la firma de un convenio entre ambas partes y más en concreto, con la Facultad de Humanidades y Documentación, que era presentado en la jornada del jueves por el concejal de Cultura Suso Basterrechea y la vicedecana del Campus Rocío Ameneiros.

Este é un convenio moi importante onde defendemos a calidade e a permanencia, como é o caso de Humanidades”, afirmaba Suso Basterrechea. El concejal reconocía que Ferrol “se adapta moito ás áreas técnicas, aínda que nesta cidade hai que facerlle sitio ás Humanidades”, destacando la problemática actual para encontrar salidas laborales en la rama de biblioteconomía.

Gracias a este convenio serán posibles ocho plazas remuneradas con una duración de un año “para que estas prácticas sexan beneficiosas para a Universidade e para o Concello, nas bibliotecas municipáis”, además de “querer un futuro profesional de calidade.

Suso Basterrechea quería destacar la gran afluencia diaria que tienen las bibliotecas de Ferrol, sobre todo la central “que ten una media entre 800 e 900 persoas” y que recientemente volvía a abrir sus puertas tras labores de archivo “e nese día de reapertura pasaron pola biblioteca central 1.200 persoas”, por lo que “non hai concerto na cidade que chegue a estas cifras.”

Por su parte, la vicedecana Rocío Ameneiros quería transmitir su satisfacción por la firma de este convenio, definiéndolo como un “reencontro dos nosos alumnos co perfil profesional e coa cidade”, dando las gracias al Concello de Ferrol y a Suso Basterrechea por hacerlo posible, como al servicio de archivo del Concello de Ferrol y al servicio de secretariado de la UDC.

Estamos moi contentos porque as institucións de Ferrol aposten pola Universidade, o que serve para eliminar certas barreiras sociais e culturáis e que aposten polos alumnos da facultade”, afirmaba Rocío Ameneiros.

Lea también

Presentación do libro «Ser Cetáceo» de Francisco X. Fernández Naval no Museo de Historia Natural de Ferrol

Este viernes 26 de abril a las 19:30 horas en el Museo de Historia Natural …