El BNG presentará un recurso extraordinario de revisión de la tasa de saneamiento

Isto é unha fuxida hacia adiante do goberno”, así definía el portavoz municipal del BNG, Iván Rivas, en la mañana del lunes la resolución que recibieron por parte del gobierno municipal del recurso de reposición de la tasa de saneamiento.

Esta resolución se basa “nun escrito realizado por un bufete externo”, por lo que el gobierno municipal “recurriu a auditorías externas sen unha base sustentible”. Otro de los puntos que comentaba Iván Rivas era que en este informe “non se vai a discutir o fondo do problema”, porque solamente se valora “si o procedemento para levantar a suspensión da taxa se fixo de maneira correcta.

Para el portavoz nacionalista este informe “non ten criterio”, porque no se decide “si se cumpre a normativa ou non”, además de que no basta decir “se funciona a depuradora ou non”, como también “non se xustifican os parámetros físicos, químicos ou microbiolóxicos.

En relación a la depuradora “non sabemos si o sistema cumpre con todos estos requisitos, porque o sistema depura, pero non sabemos canto.

El gobierno municipal “asume que o sistema de depuración ten que ser así, sen ningún tipo de criterio para agarrarse para xustificar un modelo de depuración tan perxudicial para a cidade.”

La tasa del servicio “segue sen adecuarse e seguimos sen saber baixo que contratos se cobra esta taxa, porque non hai nada aprobado nin firmado.”

Debido a todo esto, Iván Rivas afirmaba que el BNG iba a presentar un recurso extraordinario de revisión “da ordeanza aprobada polo PP”, debido a que la tasa “non se adecúa o prezo de servizo”, alegando que “non hai convenio con Narón, non hai contrato con Emafesa”, por lo que de todo esto “se debe de ter en conta e o goberno ten que dar explicacións a cidade.

Lea también

Incendio en el salón de una vivienda en la Puerta de Neira, Ferrol

Cerca de las tres de la tarde de este viernes se recibió en el CIAE-112 …