Jorge Suárez: “O informe da taxa de sanemiento é provisional”

Jorge Suárez atendiendo a los medios de comunicación – Concello de Ferrol

Minutos después de la rueda de prensa del BNG donde Iván Rivas denunciaba que el informe de Eudita sobre el ajuste de la tasa de saneamiento no se adaptaba a la realidad, el alcalde de Ferrol, Jorge Suárez afirmaba que “ese informe se presentará mañá os grupos municipáis e logo se fará público”, calificándolo de “provisional.

La información de este informe “debe ser contrastado polos técnicos do Concello e Emafesa ten dez días de prazo para que poida contestar a este informe”, ya que según lo afirmado por el BNG, Emafesa no facilitó ningún dato a Eudita.

En la primera valoración de este informe de Eudita “coincide cos nosos plantexamentos cando quixemos levar a taxa ao pleno e esperemos que se concrete nunha modificación da taxa de saneamento.”

Declaraciones sobre la Plataforma por la Remunicipalización

El alcalde de Ferrol también quería pedir “disculpas se alguen se sentiu ofendido polas miñas palabras”, en referencia a los 41 firmantes de la Plataforma por la Remunicipalización que así se lo exigían en un comunicado al alcalde. “Eles foron compañeiros de trincheiras durante moitos anos cando non chegáramos ao goberno e con moitos deles teño unha excelente relación.”

Lea también

Inauguración en Ferrol de la «II Festa do Marisco de Semana Santa»

Se celebra hasta el próximo domingo bajo una carpa en el muelle ferrolano de Curuxeiras …