Eventos para el miércoles, día 16 de mayo

San Juan Nepomuceno (Desde 1758 es el Patrono de la Infantería de Marina. Protector contra las calumnias e inundaciones)

Santos Victoriano, Peregrín, Aquilino y Ubaldo.

El sol sale a las 04,58 y se pone a las 19,25 (GMT).

La luna sale a las 05,59 y se pone a las 20,37 (GMT)

Tal día como hoy:

(1907)- Falleció en Buenos Aires Ramón García Vicetto, (n. en Ferrol el 5 de noviembre de 1830). Fue un periodista y escritor gallego.

CENTRO DE TRANSFUSIÓN DE SANGRE, DE GALICIA

La unidad móvil se encuentra hoy en Miño, en la calle del Mercado, frente a la Policía Local. De 10.00 a 14.00 h y de 16.00 a 21.00 h.

EXPOSICIONES

-Las últimas obras pictóricas de la artista Ana Basoa Rioboo podrán ser visitadas, hasta el domingo día 20 de mayo, en la Casa das Palmeiras, en Neda.

-En la Casa de la Cultura de Fene muestra “Retrospectiva” de la pintora Beatriz Seijo. Podrá visitarse en la sala de exposiciones temporaleshasta el 31 de mayo, de lunes a viernes de 10 a 13 h y de 16 a 21 h, y los sábados de 10 a 13 h.

-En la Casa del Concello de Cerdido exposición de fotografía aérea «Unha obra, unha mirada», de Raul Lomba.Dieciocho gráficas, obtenidas con dron, de distintos lugares de la zona norte coruñesa.

-En la Casa da Cultura de Valdoviño, exposición “Galicia en Foco” del Club de Prensa de Ferrol.
-El escultor ferrolano José Rubio Gascón presenta una exposición de su obra más reciente en la galería de arte de Enrique Vázquez, en el número 11 de la calle Sánchez Barcáiztegui.

–En la Biblioteca Central de la Plaza de España exposición “Camilo Díaz Baliño” (n. Ferrol, 1989). Una muestra bibliográfica sobre el escenógrafo, pintor y dibujante.

– En el Centro “Torrente Ballester” muestra de esculturas de Pepe Galán (A Coruña 1955) “a volta de unha ausencia”. Permanecerá abierta hasta el 20 de mayo. Martes a sábado de 11:00 a 14:00 y de 17:00 a 21:00 h. Domingos y festivos de 11:00 a 14:00 h. Lunes, cerrado

LETRAS GALEGAS 2018

En Narón
As actividades programadas consistirán nunha actuación de A Coral Polifónica, do Aturuxo de Melpómene, a partir das 21.00 horas. Carlos Mosquera, Mos, dirixirá ao grupo que actuará para a ocasión, versionando temas clásicos e combinándoos na actuación con outros máis recentes. A continuación terá lugar un concerto do Cuarteto Caramuxo, centrado na música popular galega, que comezará sobre as 22.00 horas.

En Fene
Ás 18.00 h. na Casa da Cultura a narradora María Larraitz presentará “Babacontos con María Moreno”. Un espectáculo dirixido especialmente a nenos e nenas de 3 a 10 anos e incluído no programa “Cultura no Camiño”. Utilizando as ferramentas da narración oral tradicionais, dará a coñecer algunhas das historias do libro “Mar adiante”, así como contos/ poemas de “Eu conto, ti contas”.

En Mugardos
Os actos das Letras Galegas en Mugardos comezan hoxe cunha proposta dirixida a escolares de primeiro a quinto de Primaria. Trátase da actividade “Tempo de letras…e xogo!, un “Trivial” en homenaxe a María Victoria Moreno no que competirán nenos e nenas, formando equipos de tres integrantes e por idades. O xogo desenvolverase na OMIX ás 17.00 horas.

Tamén este mércores, o Casino Progreso de Franza acollerá un concerto xa tradicionalmente vencellado á festa das Letras Galegas. A Coral Mugardesa “Estelas do Mar” e a Rondalla Mugardesa ofrecerán o recital, que comezará ás 19.30 horas e será de entrada libre.

San Sadurniño
A área de Cultura programou na Casa da Cultura -11.30 h.- a sesión “Mulleres que contan, María Victoria Moreno e outras”. Un espectáculo escénico e interactivo dirixido á rapazada de 1º, 2º e 3º de Primaria que repasa o papel feminino na literatura galega deténdose na figura da homenaxeada deste ano.

En Ortigueira
O Concello de Ortigueira celebrará o Día das Letras Galegas en colaboración coa asociación cultural Galioart. A partir das 20.00 h. celebrarase no Teatro de Beneficencia unha Gala de Poesía e Música na que rapaces e rapazas da Escola de Música recitarán poesías con acompañamento musical, tamén a cargo do alumnado do centro. Algúns veciños de Ortigueira lerán poemas en galego. A gala será presentada pola concelleira de Cultura, Vanesa Trevín, e contará como invitadas coa poeta ferrolá Amelia de Querol, que recitará algúns dos seus versos, e a música Julia Dopico. Actuará ademáis a Coral Polifónica de Ortigueira e entregaranse os premios do IV Concurso de Poesía en Galego organizado por Galioart.

As actividades continuarán ás 22.00 horas na praza Isabel II cun concerto de rock no que actuarán os grupos orteganos “Marthirio” e “Anacoretas en el exilio”.

En Cerdido
O concello celebra esta data tan significativa para todos os galegos e galegas coa actuación do mago Benxamín que estará no CEIP da Barqueira a partir das 12:00 grazas a colaboración da Deputación da Coruña. Trala actuación do mago, que ofrecerá a tódolos nenos e nenas o seu espectáculo Maxico 2018, o concello repartirá libros en galego entre tódolos rapaces e rapazas para homenaxear o día da nosa lingua.

EVENTOS

10.00 h. En el Cuartel de Dolores, base del Tercio del Norte de Infantería de Marina celebración de la festividad de San Juan Nepomuceno Patrono del Cuerpo. Misa de Campaña, acto militar y concierto de la Unidad de Música.

10.00 h. En la sede de COFER, en el nuevo centro de negocios Arena 40 en elñ Polígono Río do Pozo, en Narón, firma del convenio entre AJE y el Banco Sabadell.

10.30 h. El alcalde, Jorge Suárez, preside la mesa de negociación sindical del Concello de Ferrol.

11.00 h. Delante del centro cultural Carvalho Calero (Inferniño) rueda de prensa del Grupo Municipal del Partido Popular de Ferrol sobre temas de actualidad.

11.00 h. Delante de los juzgados (c/ Coruña) nueva convocatoria de concentración de trabajadores de justicia convocada por AXG-CUT, STAJ e CIG.

11.30 h. Rueda de prensa de la edil de Urbanism o e Mobilidade, María Fernández Lemos.

11.30 h. Rueda de prensa del BNG delante las oficinas del INEM, en la avenida de Vigo para denunciar la reforma prevista sobre prestaciones por desempleo.

12.00 h. La edil de Benestar Social y la presidenta de Cáritas, María Victoria Rodríguez, presentan el proyecto «11 vidas, 11 maletas».

12.00 h. El edil de medio ambiente y bienestar animal, Luís Victoria, visita el CEIP Cruceiro de Canido acompañado por miembros de CASAGA. Proyecto Canvivindo.

12.00 h. CC.OO. y UGT convocan una concentración delante del edificio de los servicios administrativos de la Xunta en la plaza de Camilo José Cela en defensa del sistema público de pensiones.

12.30 h. En el Concello de Narón entrega de premios de las actividades “Móvete en Narón” y “Aluguer de bicis”, del programa de la Semana da Mobilidade e Educación Viaria de Narón. Asisten el concejal de Seguridade Cidadá e Transporte Público, Guillermo Sánchez Fojo, representantes del equipo de Educación Viaria del Concello de Narón, representantes de los establecimientos colaboradores ey los premiados.

18.00 h. En el Centro Cívico de Canido la Plataforma en defensa de las pensiones públicas convoca una reunión,con el fin tratar sobre la movilización que se llevará a cabo el próximo día 26.

19.00 h. En el Hotel Carrís-Almirante la Agrupación Artística Ferrolana Bohemios presenta su último trabajo discográfico «Corazón de Bohemio».

20.00 h. En el Centro Cívico de Caranza el BNG de Ferrol desarrolla un acto informativo, abierto al conjunto de vecinos y vecinas del barrio para abordar diversas cuestiones relacionadas con el proyecto para el mercado, incluido en los presupuestos municipales, la situación de la tasa de saneamiento así como cuestiones relativas al funcionamiento del centro cívico.

20.30 h. En el teatro Jofre concierto de piano a cargo de Mario Prisuelos, «Chopin e Marcial del Adalid». Organiza la Sociedad Filarmónica Ferrolana.

22.30 h. En la sala Súper 8 (Real, 223) concierto de «Os Benignos y Porco Bravú Dj Set»

Lea también

Agenda zona norte-3 de febrero 2024

—-Quedan 331 días para finalizar el año. —-Hoy se celebra el Día Internacional del Abogado …