Escasa participación de protesta vecinal de Canido ante el Concello

Pasadas las once de la mañana de ayer, miércoles, fueron concentrándose en la plaza de armas un grupo de vecinos del barrio de canido con el fin de continuar en la protesta por el retraso de las obras una vez que  se paralizaron ,la de la calle Alonso López, por abandono de la empresa y la plaza de Canido, por traspaso de la concesión a la subcontratista.

Los concentrados, unos veinte, se situaron ante la puerta del Concello depositando unas cuantas piedras traidas del Cruceiro y portando una pancarta en la que se leía «Alcalde, soluciones xa».Entre  el grupo se pudo advertir la presencia de Elia Rico, responable local del BNG y el concelleiro Ivan Rivas Rico, del mismo grupo político.

La concentración se mantuvo durante una media hora mientras en la casa del Concello se celebraba  la reunión ordinaria de la comisión de urbanismo.

Cabe recordar que el Partido Popular acusó al BNG de politizar la demanda de los vecinos toda vez que por el Concello se está dando amplia información sobre  todo lo referente a estas obras. También que el presidente de la asociación de vecinos anunció que se desmarcaba de las concentraciones convocadas
O Bloque Nacionalista Galego quere manifestar que a actitude do noso grupo sempre será a de responder e dar cobertura as necesidades das maiorias sociais e apoiar as lexitimas reivindicacións dos veciños e veciñas de Ferrol nas súas xustas demandas.

Finalizan las obras de urgencia en Alonso López

El concelleiro de Urbanismo ,Guillermo Evía anunció ayer por la mañana el final de las obras de los trabajos de urgencia en la calle Alonso López, encargados a la empresa Excavaciones La Milagrosa. Una información que el concelleiro hacía pública tras recibir la confirmación de los responsables de la firma  y ponerse en contacto con el presidente de la asociación de vecinos para ponérselo en su conocimiento.

Las tareas de emergencia en Alonso López se iniciaron este pasado lunes dando cumplimiento al compromiso adquirido por la Administración  ferrolana de mejorar las condiciones de accesibilidad de esta calle mientras la actuación de reurbanización no sale en nuevo concurso.

Los trabajos,que tuvieron un coste de 6.000 euros, consistieron en la eliminación de agujeros existentes mediante la pavimentación provisional de la calle.

«O obxectivo do goberno municipal- informa el Concello-, tal e como se anunciou no seu día aos veciños, era arrombar a rúa e mellorar a situación de habitabilidade na zona cunhas obras de emerxencias que se tiveron que executar trala rescisión do contrato á Construcción Técnica GCM, compañía que deixou paralizados os proxectos do Urban en Canido que lle foron adxudicados polo PSOE no mandato pasado.

Ao respecto, das obras na praza do Cruceiro, que tamén acometerá Excavaciones La Milagrosa, o titular de Medio Ambiente e Urbanismo explicou que estas comezarán de maneira inmediata unha vez rematados os trámites administrativos para a cesión do contrato, que o anterior executivo socialista tamén adxudicara a Construcción Técnica GCM. “O meu desexo é que as obras empecen xa”, apuntou Evia, e engadiu que “salvo imprevisto, poderán facelo de maneira inminente unha vez finiquitado o proceso de cesión das mesmas”.»

Sobre las propuestas

El responsable de Urbanismo del Concello, preguntado por las protestas sobre estas obras, respondió que “a este goberno tócalle traballar para solucionar un problema que non xerou, senón que lle ven herdado do executivo anterior”. Así mesmo, sinalou que “a Asociación de Veciños está informada puntualmente de cal é a situación, e hoxe mesmo se lle deu traslado a esta entidade do remate dos traballos de emerxencia en Alonso López, así que alá cada quen coa súa conciencia”, concluíu.

El BNG informa

Por su parte el grupo municipal del BNG ha enviado un comunicado en el que se señala que « Neste senso o noso obxectivo é resolver os problemas concretos que se están a producir nas obras a desenvolver no barrio de Canido. É baixo estes criterios que o grupo municipal do BNG formulou na Comisión de Urbanismo dúas preguntas ao Concelleiro delegado desta area sobre os traballos no Cruceiro de Canido sen que desde o goberno local se despexen as dúbidas existentes sobre o futuro destes traballos.

O BNG preguntou ao concelleiro de urbanismo cando esta previsto que se reanuden os traballos na praza do Cruceiro de Canido, cuestión que o concelleiro dixo que non ía a dar ningunha data ao respecto.

Así mesmo preguntamos se tiñan previsto desenvolver neste mesmo espazo algún tipo de actuación de urxencia mentres non se retoman os traballos co fin de garantir a seguridade dos peóns que transitan pola zona de obras, máxime coincidindo coa entrada e saida do colexio público, así como mellorar a accesibilidade a negocios e vivendas, ao que o Goberno local contestou que non.»

Lea también

La Cátedra Jorge Juan, promovida por la UDC y la Armada, conmemora su 30 aniversario en el Campus de Ferrol

El rector de la Universidad de A Coruña, Ricardo Cao Abad, preside, junto con el almirante …