La alcaldesa de Narón lamenta la pérdida de la inversión de unos 800 mil euros de inversión en la senda peatonal en O Val

Fot. arch

La alcaldesa de Narón, Marián Ferreiro, se pronunció en la mañana de este miércoles sobre la decisión de la Xunta de Galicia de suspender las obras de la senda peatonal y ciclista proyectadas por la citada administración en la parroquia de O Val.

Los trabajos previstos en la AC-116, en el tramo comprendido entre el polígono de Río do Pozo y la AC-114 se diseñaron para mejorar la seguridad viaria y promover la movilidad sostenible en el tramo, pero ante la disconformidade vecinal la Consellería de Infraestructuras decidió suspenderlos.

La alcaldesa lamenta “a posible perda do investimento de preto de 800.000 euros anunciado pola Xunta para materializar esta actuación na cidade”, al tiempo que apeló a la opción de que ésta suspensión “sexa temporal, xa que as veciñas e veciños manifestaron en reiteradas ocasións que están a favor da construción da senda peonil e ciclista na zona, aínda que non todos están conformes co actual proxecto”.

La regidora local recordó que el pasado jueves representantes del gobierno local participaron en la reunión mantenida en el Valle entre personal técnico de la Xunta y afectados por las obras, valorando el hecho de que la administración autonómica tuviera en cuenta las aportaciones presentadas desde el Ayuntamiento para mejorar este proyecto.

«Confiamos en que ese importante investimento se materialice finalmente en Narón, chegando a un entendemento entre os veciños e veciñas respectando, como non pode ser doutro xeito, as indicacións que formulan os técnicos que redactaron o proxecto e atendendo, no caso de ser viables, ás demandas plantexadas polos afectados”,  indicó Ferreiro.

La alcaldesa subrayó que «desde o goberno local continuaremos apostando por retomar o diálogo iniciado entre as partes, ante o ofrecemento da Xunta de mantelo durante a execución das obras, para que finalmente a senda peonil e ciclista sexa unha realidade nos vindeiros meses e complemente á proxectada tamén pola Xunta entre a zona do Cruceiro, en Narón, e Lago, no termo municipal de Valdoviño». El Concello defiende la necesidad de este tipo de actuaciones, encaminadas a mejorar la seguridad viaria en el municipio, un área prioritario para lo actual gobierno local, tal y como apuntó Ferreiro.

Desde el Ayuntamiento de Narón, aseguró, “consideramos que se trata dun proxecto moi necesario e sobre o que estábamos á espera do seu inicio para continuar avanzando na instalación da rede de saneamento por esa zona da parroquia do Val, para así e evitar dobles molestias aos afectados”.

 

 

Lea también

A REGAPS da Área Sanitaria de Ferrol organiza un ciclo adicado á Fibromialxia no centro de saúde de Narón

A Rede Galega de Promoción da Saúde (REGAPS) e a Subdirección de Humanización, Calidade e …

3 comentarios

  1. Lo que es lamentable es su gestión como alcadesa…. porque esto es 100% imputable a ella. Ya nos tarda verla por el Val…

  2. Sera negociando cos vecinos e usuarios que son afectados! Si nón

  3. Carlos Meizoso

    Me parece impresentable la gestión de a alcaldesa con los valexos… que no se preocupe que sabremos agradecerselo… ha de venir a pedir voto han