Marea de Ferrol se presentó en el Ateneo Ferrolán

Xaime Villar, Esther Leira y Lucía Vizoso en la presentación de Marea de Ferrol – Adán Puentes

Nueva formación política la que se ha dado a conocer en la mañana del viernes en el Ateneo Ferrolán, como es Marea de Ferrol, compareciendo ante los medios de comunicación tres de los integrantes de su coordinadora como son Xaime Villar, Esther Leira y Lucía Vizoso.

Marea de Ferrol es una formación que ya está constituida legalmente desde hace casi un año, con una coordinadora en activo, reconociéndose como “herdeiros do Nunca Máis, 15-M, AGE, ou as Mareas”, afirmaba Xaime Villar, en un momento político “onde queremos que o movemento de ruptura chegue a Ferrol”, donde hai muchos ciudadanos “que están desilusionados coa política e se poden facer mellor as cousas.

El objetivo de Marea de Ferrol “é ocupar un espazo que a día de hoxe non hai ningúen en Ferrol”, formado por personas de distintos ámbitos de la sociedad ferrolana como “traballando pola recuperación dos bens públicos, que están ou estiveron en distintas experiencias políticas, que participan en movementos feministas, veciñais ou asociativos”, comentaba Xaime Villar.

Esther Leira presentaba Marea de Ferrol “como un proxecto municipalista, traballando polos intereses de Ferrol”, donde el objetivo político será “a vida real das persoas, a de todos os días, mellore”, basándose en el estado de bienestar social “o cal non é posible sen un proxecto de cidade.”

Este espacio lo definen en la calidad de los servicios básicos, infraestructuras viarias cuidadas y mantenidas y un transporte público municipal que cubras las necesidades de todos los barrios y parroquias, garantizar la vivienda de las personas como derecho humano universal, servicios sociales públicos que garanticen la protección social, además de la planificación de los espacios urbanos.

Para poder conseguir esto Esther Leira reconocía que “temos que chegar as instituacións e estamos a traballar para facer una candidatura para as eleccións municipais de 2019.

Lucía Vizoso definía Marea de Ferrol como un “partido de unidade popular”, donde asumen como propios puntos que dieron lugar a la constitución de En Marea como son el municipalismo soberano, democracia radical tanto en lo orgánico como en lo institucional, la adscripción individual, entre otras, “aliñándonos co seu proxecto político e na súa soberanía” basando su trabajo en el colectivo “horizontal e coordinado, sen xerarquías, baseándose na autoridade das asambleas abertas”, en un proceso que sigue abierto a todos los vecinos y vecinas de Ferrol.

Diferentes a Ferrol en Común

Tras hablar de esto, era inevitable la comparativa con Ferrol en Común, pero Esther Leira rápidamente se desmarcaba porque “somos diferentes, somos un proxecto municipalista, con inscripción individual, mentras que Ferrol en Común é unha coalición de partidos.

Actualmente Marea de Ferrol consta de más de cincuenta inscritos “e temos máis simpatizantes”, según comentaba Esther Leira, los cuales están contituidos “nunha coordinadora e temos comisión de traballo xa específicas”, destacando que este proyecto “é inclusivo e animamos a todas as persoas a seguir construíndo en este proxecto”, habilitando el email de mareadeferrol@gmail.com para todas las personas que estén interesadas a sumarse al proyecto.

Lea también

Los bomberos de Ferrol dejan de prestar servicio en otros seis municipios de la comarca

El presidente de la junta de personal del Ayuntamiento de Ferrol, Javier Sandá (CSIF), ha …

Un comentario

  1. El Personalismo de la izquierda lleva a esto,cada cual a montarse su chiringuito, que tristeza.Por lo que se ve en la foto se juntan los que rompieron Marea Artabra, y los que siguieron en ella,dificil convivencia.Veremos si llegan a Mayo del 19.