El BNG de Narón presentó oficialmente a su candidata a las municipales, Olaia Ledo

El Bloque Nacionalista Galego de Narón organizó en la tarde de este viernes el acto de presentación oficial de la candidata a la alcaldía para las próximas elecciones municipales del mes de mayo. En un salón barrotado del Local Social de A Solaina, con un grupo de personas en el exterior al no poder entrar, Olaia Ledo, en presencia de la portavoz nacional del BNG, Ana Pontón; y del edil naronés Xosé Gómez Fandiño, así como de responsables nacionalistas naroneses y de la comarca, agradeció la confianza depositada en ella indicando que asume el reto «con orgullo, ilusión e con moitas ganas de traballar para conseguir un Narón mellor».

Actuó como «maestro de ceremonias» el edil naronés  Xosé Gómez Fandiño,

«É o momento de dar un salto con persoas novas» (Ana Pontón)

La portavoz nacional, Ana Pontón, manifestó que Olaia es «unha muller coas ideas claras do que o BNG quere facer en Narón, un concello no que as persoas sexan o primeiro, que coloque ás persoas no centro».

Pontón hizo un guiño al comercio local, allí estaba el edil Xosé Gómez Fandiño que al igual que su predecesor Pablo Villamar atendieron siempre este sector naronés, a la vez que a la cultura a la que definió como «elemento de cohesión social«.

Aludió a los concellos gobernados por el BNG  «que son concellos modelos, que serven de referencia a nivel internacional porque melloran a vida das persoas».

Finalizó indicando que «é o momento de dar un salto con persoas novas pero que recollen toda a experiencia acumulada nestes anos, con persoas con ganas de dar o mellor de si mesmas para que Narón avance».

«Avanzar para construír o Narón que todos queremos» (Olaia Ledo)

La candidata nacionalista Olaia Ledo manifestó que dio un paso al frente ante la decisión de los nacionalistas naroneses «e fágoo con ilusión, orgullo e con moitas ganas de traballar para conseguir un Narón mellor».

«É o momento de avanzar para construír o Narón que todos queremos, o Narón das persoas, no que os nenos, os maiores e as persoas con capacidades distintas teñan todos os servizos cubertos» señaló,  a la vez que recordaba a los asistentes que por la labor desarrollada por los ediles nacionalistas que se había conseguido que en Narón no se hubiera producido ningún desahucio.

 

 

 

 

 

 

Lea también

Axenda en Narón o 20 e 21 de abril

Sábado 20 de abril de 2024 Actividade: Obradoiro “Encadernación ecolóxica” Hora: 11:00 Lugar: Centro cívico …

Un comentario

  1. Mucho mérito llenar todo eso con gente de fuera