Venres e sábado de primarias en Ferrol en Común

Jorge Suárez con sus compañeros y compañeras de la candidatura | Adán Puentes

Este venres 22 e o sábado 23 de marzo, terán lugar as votacións dentro do proceso de primarias de Ferrol en Común. A este proceso, de cara aos comicios municipais do 26 de maio, achegouse unha única candidatura, ‘Lugar de Todas’, encabezada por Jorge Suárez Fernández xunto con outros 11 nomes de mulleres e homes «comprometidos coa cidade e coa xustiza social, desde a construcción da unidade popular polo ben común».

Dende a formación califican esta candidatura como «unha lista plural, diversa, mestiza e responsable, alegre e solvente con profesionais recoñecidos e respetados«, que foi presentada públicamente o pasado sábado 16.

As votacións, as que están chamadas unhas 250 persoas inscritas, terán lugar no Ateneo Ferrolán, na rúa Magdalena 202. O horario das votacións -en urna- será o seguinte: Venres 22, de de 11 a 14 e de 17 a 21:00 horas, mentras que o sábado 23 será de 9 a 11 horas.

No mesmo sábado, terá lugar o reconto e as 11:30 horas (aproximadamente) toda vez que se validen os resultados, a proclamación.

Lea también

El alcalde de Ferrol mantiene una reunión con la presidenta de Dignidad, Lola Romero

El alcalde de Ferrol, José Manuel Rey Varela, se reunió en la mañana de este …

Un comentario

  1. Nos toman por tontos con el paripé de las primarias, ¿Primarias entre quienes? es publico y notorio que solo se presenta una lista, quien audita el escrutinio, en fin de que nos extrañamos después de cuatro años al sol dejando que los problemas ciudadanos lo resuelvan los del mas allá, quizás estas primarias sean para justificar ante la ciudadanía que sus incrit@s apoyan a esta candidatura ¿ Y que? hasta cerca de 30.000 que votan en las municipales este apoyo supone el 0.83 % del electorado, Jorge Suarez por mucho que diga que conoce Ferrol le hay que recordar que no caímos de un pino y aquí quien la hace la paga por lo tanto tendría que ir preparándose para estar en el banquillo porque lo de la casa en común a el y sus mariachis les queda muy ancha, pero si ellos se montan la película de las primarias son muy libres tanto como si quieren ir a la entrada de la Ria para ver de donde sopla el viento.