“Convertiremos la carretera de As Pías en una avenida urbana que mejorará la seguridad vial y la comunicación entre barrios” (Rey Varela)

El candidato a la Alcaldía de Ferrol, José Manuel Rey Varela, presentó la medida 38 que se incluye dentro del eje de Transformación y cuidado de la ciudad. Mejorar la comunicación en nuestros barrios y entre nuestros barrios “Es una de las principales demandas planteadas por los vecinos en los numerosos encuentros que mantuvimos. Acabar con el aislamiento de los barrios y con los peligros viales para los peatones son dos de nuestros de nuestros objetivos” señaló Rey Varela.

“Ahí nuestro compromiso de ejecutar el convenio de transformación de As Pías que dejamos redactado y aprobado en el 2015 y con el compromiso presupuestario del Ministerio de Fomento. A pesar de ello este gobierno local no hizo nada porque iba a mejorarlo y sigue privando a los vecinos de una óptima comunicación entre estos barrios y frenando una inversión de Fomento en Ferrol de ocho millones de euros”.

“La actuación diseñada tiene como finalidad la reordenación de los márgenes y accesos a la carretera de As Pías, dándole un carácter urbano y potenciando al peatón frente al vehículo”, avanzó Rey Varela.

“El proyecto- que contempla una intervención en dos tramos- permitirá crear una avenida de 1,1km con dos rotondas que unirán distintos barrios, se habilitarán más de 40.000 m² de zonas verdes, 15.000 m² de aceras y 1,5km de carril bici,” reveló Rey Varela.

El tramo 1 corresponde a los 600 primeros metros desde la carretera de Castilla e incluirá cerca de 17.000 m² de zonas verdes y 710 metros de carril bici. El tramo 2 serán los 500 siguientes metros llegando hasta el Bertón y Caranza con 23.800 m² de zonas verdes y los 820 metros de carril bici.

“Queremos un Ferrol mejor comunicado, fomentar la permeabilidad en los barrios y garantizando a los vecinos una comunicación directa y segura con otras zonas de la ciudad”, finalizó el candidato a la Alcaldía, José Manuel Rey Varela

Lea también

Os colexios públicos teñen aberto o prazo para que as familias soliciten as actividades extraescolares para este curso

Os centros de educación infantil e primaria (CEIP) teñen aberto o prazo de inscrición nas …

Un comentario

  1. 2010 O ministro de Fomento, José Blanco, asina un protocolo co alcalde Vicente Irisarri para executar proxectos en varias estradas de Ferrol, entre as que figura a FE-14 (As Pías) e F-11 (Trincheira) con la FE-14 (rúa Nova de Caranza).

    2015 Febreiro. A titular do Ministerio de Fomento, Ana Pastor, anunciaba en Ferrol o investimento para a reforma das Pías, como vía de acceso a cidade naval.
    Marzo . O pleno do aproba o convenio que resposta ao protocolo asinado no 2010.
    Xa no verán do 2015, o Goberno mantén xuntanzas cos técnicos de Fomento e cos redactores do proxecto, para revisar e adaptalo a normativa en cuestións de iluminación e accesibilidade. Neste mesmo ano, o proxecto fica redactado e listo, incorporando as alegacións e unicamente.
    Acaba a campaña eletora o Goberno do PP olvídase
    2016 Aprobase o trazado da FASE I. O alcalde de Ferrol, Jorge Suárez, reúnese o 20 de abril coa ministra de Fomento en funcións, Ana Pastor, e reitera a necesidade de executar este proxecto. Volta a reclamalo por escrito unha vez mais ese ano.

    2017 Marzo. Logo de dúas novas xuntanzas, unha de corte técnico e outra política co Secretario de Estado de Infraestruturas, reiterase esta petición e remítese un borrador do convenio, no que se incluía a Estrada da Trinchera, de acordo cos técnicos de Fomento.

    2018 A derradeira reiteración remitida a Fomento desde o Goberno local está datada o 15 de xaneiro. O 18 de xaneiro o Secretario de Estado aproba o expediente de información pública e definitivamente o proxecto do trazado. O 5 de febreiro, o BOE publica o proxecto.

    23 de marzo 2019 precampaña eletoral o PP volve a prometer.