CCD-Centristas de Ortigueira presentó su candidatura a las municipales

La candidatura de CCD-Centristas de Ortigueira, tuvo el pasado sábado su puesta de largo en el Teatro da Beneficencia ortegano. Al acto asistieron también el Secretario Xeral en Galicia de CCD-Centristas, José Luis Méndez, así como el candidato en Ferrol Jorge Álvarez.

Hizo la introducción del mismo, y la presentación de los miembros de la lista electoral, el miembro de la ejecutiva local Maikol García.
En la intervención de los candidatos, y concejales, Manuel Novo y Ana Fojón, hicieron mención a su etapa como concejales de gobierno de la legislatura que termina en el que la abstención en una votación que tenía dos informes de intervención y secretaria en contra motivó su salida del equipo de gobierno municipal. Añadió Manuel Novo que “outra opción sería seguir cobrando como concelleiros e mirar pra outro lado, algo ao que nos negamos”

El turno de la candidata a la alcaldía, Isabel Rego, estuvo marcado por un discurso en el que destacó el hecho de que “en Ortigueira coñecémonos todos, e por iso sabedes que esta lista é de xente traballadora e que saben de primeira man os problemas que teñe Ortigueira”.

Además, agradeció la gran acogida recordando que “hai trinta anos cando, neste mismo escenario faciamos obras de teatro os rapaces e rapazas do pobo, sentíamos a calor da xente de Ortigueira, e agora seguimos sentindo esa calor e mais ese apoio”
Hizo también mención a la legislatura que termina, de la que indicó que resultó ser simplemente “un cambio de cor, mais non do xeito de facer as cousas, ó final vimos que foi un quítate tú pra poñerme eu, sen importar a xente e os veciños do Concello de Ortigueira”.
La candidata en relación al símbolo del partido, una manzana, indicó que “hai algo máis saudable que unha mazá?” y remarcó que “somos persoas libres que non temos débedas con ninguén e que temos o mellor expediente, xa que aportamos humildade, traballo e sentido común”

Finalizó exponiendo cuestiones programáticas en donde indicó que “Ortigueira necesita dos outros concellos pra desenvolver un Plan Estratéxico Comarcal, un pacto supramunicipal pra fixar poboación e é prioritario tamén o Plan Xeral de Ordenación «Municipal».

Lea también

Cariño intensifica su plan integral de restauración de mobiliario

Reparación de baldosas, reposición de aceras y bordillos de aceras, restauración de papeleras o sustitución …