Ángel Mato felicita a Gómez Noya, Joaquín Montero y Triatlón Ferrol por sus éxitos este pasado finde

El alcalde de Ferrol, Ángel Mato, no olvida las buenas relaciones protocolarias con los ferrolanos, especialmente con los que destacan en alguna área como en este caso el Deporte y así ha enviado mensajes de felicitación a dos deportistas, Gómez Noya y Joaquín Montero y al Club Triatlón Ferrol por los éxitos alcanzados este fin de semana

A Gómez Noya

(Foto: Galicia Ártabra).

A Javier Gómez Noya, hijo predilecto de Ferrol, le envió una felicitación por la consecución, el pasado fin de semana en Dinamarca, del subcampeonato de Europa de Medio Ironman.
El Alcalde de Ferrol destacó en su escrito que “Todos os ferroláns nos sentimos profundamente orgullosos dos teus éxitos deportivos, do teu brillante palmarés deportivo e dos valores que representas de superación, tesón, esforzo e competitividade que son un exemplo para nosa xuventude. Grazas por considerarte ferrolán y por levar o nome da nosa cidade por todo o mundo”.

A Joaquín Montero

A Joaquín Montero Gómez, Carabela de Plata al mejor deportista del año 2014 , el alcalde lo felicitó por la consecución, el pasado fin de semana en “ Banyoles” de la medalla de plata en la modalidad de skiff absoluto del Campeonato de España. Angel Mato quiso resaltar “a brillante traxectoria deste deportista que actualmente está concentrado coa selección nacional para participar no Mundial desta especialidade deportiva”.

Al Triatlón Ferrol

Por último Ángel Mato envió una felicitación al Club Triatlón Ferrol por conseguir el Campeonato de España de Triatlón por Clubs de la 3ª División. El alcalde les mandó un mensaje de apoyo “para que sigades perseverando no traballo, pois ese é o camiño para seguir conseguindo éxitos para Ferrol” y les transmitió por medio de su presidente, Cali Formoso “o desexo de que o Triatlón Ferrol teña novos éxitos nesta etapa que comeza na Segunda División”.

Lea también

A Deputación destina 553.000€ para financiar ata 80 entidades deportivas da provincia

A Deputación da Coruña vén de conceder un total de 80 axudas a diferentes entidades …