El alcalde de Ferrol hace un llamamiento a la ciudadanía por el naval

llamamiento navantia 27-3-1El alcalde de Ferrol, José Manuel Rey Varela, reiteró públicamente en la mañana del jueves, 27 de marzo, su apoyo al sector naval público de la ría de Ferrol, a sus trabajadores y a todas aquellas acciones que se están desarrollando en defensa del presente y futuro de los astilleros. “Como un ferrolán máis participarei na concentración que terá lugar este domingo polas rúas da nosa cidade”, dejó claro el regidor municipal, haciendo así un llamamiento a la ciudadanía para que se sumara a esta convocatoria.

De la misma forma, el regidor ferrolano demandó a los Gobiernos de Madrid y a Bruselas “claridade sobre a necesidade de máis carga de traballo e sobre as alternativas de futuro propostas dende esta comarca para os estaleiros de Fene e Ferrol; xa que falar de futuro do naval e falar do futuro de Ferrolterra”. Al respecto, añadió que “por encima de calquera outro interese para este alcalde están os intereses dos ferroláns”. “A Ferrol non lle valen anuncios, nin palabras. Queremos feitos; e teño constancia de que se está a traballar con intensidade para concretar novos pedidos, pero mentres isto non sexa así toda presión é benvida”, insistió el primer edil de la ciudad.

Referente a los compromisos a cumplir en Ferrol, Rey Varela manifestó que “o presidente Feijóo tiña o compromiso de conseguir un contrato e non se quedou nas palabras senón que cumpriu con feitos”, en alusión al flotel que la factoría de Navantia en Ferrol construirá para PEMEX. “A Ferrol non lle valen anuncios, nin palabras. Queremos feitos; e teño constancia de que se está a traballar con intensidade para concretar novos pedidos, pero mentres isto non sexa así toda presión é benvida”, valoró el alcalde.

Es el esperado contrato del flotel un punto de inflexión para el sector al suponer el regreso a la construcción convencional después de más de diez años  sin carga de trabajo, por lo que el alcalde ferrolano declaró que “mentres non exista carga de traballo suficiente estarei ao carón das persoas, organizacións, entidades e colectivos que defenden que en Ferrol se ten que seguir construíndo barcos”, concluyó.

Lea también

La Cátedra Jorge Juan, promovida por la UDC y la Armada, conmemora su 30 aniversario en el Campus de Ferrol

El rector de la Universidad de A Coruña, Ricardo Cao Abad, preside, junto con el almirante …