Inaugurada la IX Xuntanza Tecnolóxica Empresa – Universidade

ix xuntanza tecnoloxica 27-3El alcalde de Ferrol, José Manuel Rey Varela, presidió la inauguración de la IX Xustanza Tecnolóxica Empresa – Universidade que en la mañana del jueves, 27 de marzo, se llevó a cabo en la Escuela Universitaria Politécnica, en Serantes. Los asistentes que participaron en el acto de apertura de este simposio que trataba de acercar a los empresarios con los futuros ingenieros fueron, además del primer edil de la ciudad, la vicerrectora del Campus de Ferrol,  Araceli Torres Miño; el director de la Escuela Universitaria Politécnica, Manuel Graña López; el decano del Colegio Oficial de Ingenieros Técnicos Industriales de Ferrol, Olegario Míguez Freire; y en representación del alumnado, Roberto Murados Rodríguez.

En la intervención del alcalde, éste señaló la importancia que tiene la formación y la Universidad en el futuro laboral, destacando el hecho de que la Xuntanza Tecnolóxica Universidade – Empresase teña consolidado no calendario de actividades da Universidade da Coruña”. De esta forma, el edil ferrolano destacó que el valor de estas jornadas “é que ademais de permitir seguir avanzando na mellora da formación favorece algo tan sinxelo pero importante como poñer en contacto aos estudantes coas empresas”. “En Ferrol temos un enorme potencial que non sempre sabemos valorar correctamente. Desta cidade saen os mellores enxeñeiros e a labor destes en ámbitos como o naval está recoñecido tanto nacional como internacionalmente. Nesta escola fórmanse os mellores profesionais nunha industria tan estratéxica para Galicia e o conxunto de España como o naval, e iso hai que poñelo en valor”, manifestó Rey Varela.

En este sentido, el alcalde instó al alumnado de la Politécnica a que aprovechen estas xuntanzas para “coñecer de primeira man as actividades e produtos nos que traballa o sector empresarial da nosa comarca e aos responsables das entidades que se dan cita estes días na Escola para tender unha ponte de colaboración futura coas que estou convencido de que serán as xeracións de enxeñeiros mellor preparados das últimas décadas”.

Lea también

La Cátedra Jorge Juan, promovida por la UDC y la Armada, conmemora su 30 aniversario en el Campus de Ferrol

El rector de la Universidad de A Coruña, Ricardo Cao Abad, presidida, junto con el almirante …