Esquerda Unida de Ferrol apoya las reivindicaciones de Correos

correos-1El grupo municipal de Esquerda Unida ha mostrado su apoyo a las reivindicaciones de la plataforma constituida recientemente, en la que se agrupan el 90% de los trabajadores de Coreos de la ciudad ferrolana. Dicha plataforma comprende que la dirección de Correos pretende un plan de reestructuración, “o típico eufemismo que o PP emprega cando quere falar de retalladas , despedimentos e privatizacións”, hicieron constar los de Esquerda.

Esquerda Unida considera que este proceso es “totalmente rexeitable na medida na que non só non soluciona a precarización de plantilla que está a sufrir o servizo público Correos senón que abre as portas de par en par á privatización. A dirección da empresa  ten que asumir que Correos é unha empresa pública e que presta un servizo público e que hai aspectos absolutamente irrenunciables en canto ao seu carácter: notificacións de organismo oficiais, por exemplo. Poñemos o exemplo para ilustrar mesmo aquelo que afecta aos dereitos constitucionais e que mesmo aparece cuestionado noutros procesos de reforma legal como o proceso de privatización dos actos de comunicación da man da lei de Axuizamento Civil, aínda que para EU todo o servizo que se presta é igualmente defendible como público e exercido por empregados públicos con dereitos e con traballos dignos”.

Con todo lo mencionado, el grupo municipal de Esquerda Unida denuncia la actitud de la empresa en la comarca que, según el partido, “opta por reducir o nivel de contratación anual amparándose en supostos cambios demográficos; así, de 235 contratos de Correos correspondentes á bolsa de emprego que cobre baixas e substitucións pásase a 79 no ano 2013.Todo correspondente ao servizo de reparto e atención ao cliente”.

Desde el Grupo Municipal de Esquerda Unida, se ha hecho saber que estará presente el próximo viernes, día 11 de abril, a las 12 horas cuando los representantes de la citada plataforma presenten la moción en el registro del Concello de Ferrol, para así defenderlo en el pleno las reivindicaciones anteriormente citadas.

Lea también

Reunión entre el alcalde de Ferrol y las entidades vecinales afectadas por las obras de As Pías

El alcalde de Ferrol, José Manuel Rey Varela, participó este viernes en la reunión convocada …