El Alcalde de Ferrol inaugura la XVII Edición de Equiocio 2014

equocio 2014 17-4-2El alcalde de Ferrol, José Manuel Rey Varela, acompañado de concejala del Medio Rural y del Mar, Rosa Quintana, así como del presidente de la Autoridad Portuaria de Ferrol, José Manuel Vilariño Anca, y de una nutrida representación de autoridades civiles y militares de la ciudad, fue el encargado de inaugurar en la mañana del jueves, 17 de abril, la XVII Edición del Salón del Caballo “Equiocio 2014.

El regidor ferrolano aseguraba en el transcurso del acto que “esta é a semana máis importante de Ferrol porque coinciden dous fitos: a declaración de Festa de Interese Turístico Internacional concedida á nosa Semana Santa e as catro estrelas que vén de conquerir este torneo hípico e que o sitúan como o máis importante de todos cantos se celebran en Galicia”.

equiocio 2014 17-4José Manuel Rey Varela recalcó las importantes repercusiones que tanto Equiocio como la Semana Santa Ferrolana tienen para la economía local. “O turismo se consolida na cidade como un motor económico importante, como un sector de xeración de emprego e riqueza – declaraba hoxe –  porque ademais dos eventos culturais e do patrimonio arquitectónico e natural, os deportivos son eventos fundamentais dentro da marca Ferrol, porque significan o exemplo de superación dos deportistas que é ao que aspira a nosa cidade”, hizo saber el alcalde ferrolano.

El primer edil también quiso destacar la implicación tanto de las administraciones como de la iniciativa privada en un evento que cada año atrae a numerosos visitantes a Ferrol, asegurando que “é precisamente esta fórmula a que permite que nestes tempos difíciles se continúen celebrando eventos como o que hoxe imos a inaugurar”.

Por su parte, la concejala de Medio Rural y del Mar aprovechó su intervención para felicitar “á cidade de Ferrol e ao seu alcalde por ter conseguido entre todos o recoñecemento internacional para a Semana Santa, e de xeito especial, tamén ao comité organizador de Equiocio 2014 polo esforzo que fai para superarse ano tras ano e que nesta ocasión deu como froito que a competición acadase o máximo nivel posible”. La concejala también hizo destacar el carácter familiar de este certamen al afirmar que «Equiocio é un exemplo de como poden convivir pais e fillos, compartindo momentos de lecer e de crecemento como deportistas e como persoas«.

Tras la inauguración oficial, tanto el alcalde como Rosa Quintana, y así el resto de invitados, aprovecharon para realizar un recorrido por las instalaciones y conocer las novedades que tiene preparadas la organización para esta nueva edición del Salón del Caballo “Equiocio 2014”.

Lea también

Desvíos de tráfico de las obras de humanización de la FE-14 Ferrol

El Ministerio de Transportes y Movilidad Sostenible avanza en la ejecución de las obras de …