El BNG de Ferrol muestra su apoyo a los vecinos de Santa Mariña

bng-logoEl Bloque Nacionalista Galego de Ferrol volvió a mostrar su apoyo en la mañana del sábado, 3 de mayo, a los vecinos de Santa Mariña en sus demandas, exigiendo al gobierno local “os continuos problemas que sofren os veciños do lugar do Loureiro e O Casquido polos escorrementos de terra para a vía de FEVE e o deficiente estado das barandillas e escaleiras da pasarela peonil sobre as vías e pedindo melloras para a rúa Cardosas”.

El BNG considera que existen zonas en el barrio que están en situación de urgencia, exigiendo así una actuación de urbanización que “vaia máis alá do simple rebacheo e o arranxo das beirarrúas na Avenida de Santa Mariña, a mellora da sinalización víal na zona para prever accidentes, melloras no pavillón deportivo e que se acometan labores de desbroce e limpeza”. Los nacionalistas añadieron también que la situación actual puede ser motivo de que se produzcan incidentes con los vehículos que circulen por la misma y que se vean afectados por el mal estado del firme, así como de los peatones que alertan de la elevada peligrosidad que supone para ellos circular por esa zona.

Con ello, los del Bloque demandan “que se proceda a consolidar esta vía mediante a prolongación do muro de contención existente e que remata, a día de hoxe, na rúa loureiro e que chegue até a conclusión da rúa Cardosas e que estas obras se acometan de modo inmediato polo que o concello debería solicitar xa ao ministerio de Fomento (por ser zona de servidume das vías do ferrocarril) a execución desta obra de carácter urxente polo risco de corrementos de terra e desmontes que poñen en perigo o transito pola mesma. que se proceda tamén a acometer obras de rebacheo nas diferentes rúas do barrio deterioradas pola presenza de fochas”.

Así mismo, desde el BNG solicitan que se gestione la mejora de la seguridad del puente peatonal que cruza las vías y que une Santa Mariña con el Ensanche debido a su estado de deterioro, así como de la ausencia de pasamanos.

Lea también

Aceptadas 4 propuestas de mejora del COAG a la ordenanza de licencias de Ferrol

La concejala de Urbanismo de Ferrol, Blanca García, dio cuenta este miércoles en la comisión …