EU defiende mantener el Aula de Ecoloxía Urbana en el Parque Municipal

esquerda unida 28-3El grupo municipal de Esquerda Unida ha querido reafirmar su posicionamiento en que el lugar más adecuado para el Aula de Ecoloxía Urbana es el Parque Municipal por su conjunto didáctico que formaba con Aquaciencia. Ante la mayoría absoluta del gobierno de José Manuel Rey Varela en oposición a su propuesta, han destacado que el motivo de su traslado ha sido “para favorecer, unha vez máis, os intereses privados dunha empresa amiga”.

Cabe supoñer que para asegurar unha boa climatoloxía ao próximo negocio de hostalaría que ocupará as instalacións, decide que a mudanza teña lugar de xeito precipitado e no medio do curso escolar. A manobra perturba profundamente as actividades de dous equipamentos fundamentais da cidade”, incidiendo además en que el Aula de Ecoloxía Urbana “vese obrigada a reestruturar os seus compromisos pendentes”.

Para los de Esquerda Unida, el gobierno local ha obrado en beneficio de algunos “emprendedores amigos”, en perjuicio del interés público y general, siendo “a base fundamental da nosa actuación”. Con ello, el grupo municipal de Esquerda Unida destaca que su prioridad es defender los valores que sostienen sus propuestas de no reestructurar de forma obligada el Aula de Ecoloxía Urbana “mentres que as actividades que se desenvolvían na Ludoteca do Cantón se recolocan de xeito transitorio,trapalleiro e improvisado na Casa da Muller á espera da realización das obras pendentes na Praza de España”.

Lea también

El alcalde de Ferrol se reúne con el presidente de la AVV de Prioriño

El alcalde de Ferrol, José Manuel Rey Varela, acompañado del concejal de Servicios y Zona Rural, …