Celebrada la tercera edición de los premios Lidera Ferrol

lidera ferrol 2014 27-6El alcalde de Ferrol, José Manuel Rey Varela, presidió en la tarde de este sábado, 28 de junio, la ceremonia de entrega de la tercera edición de los premios Lidera Ferrol organizados por la Concejalía de Igualdad y Juventud que dirige la edil Verónica Casal Míguez.

El acto se llevó a cabo en el Teatro Jofre lleno de jóvenes, que además de aplaudir a los ganadores en las diferentes categorías del certamen, gozaron del concierto de Paula Rojo.

En total se concedieron 23 premios repartidos entre las ocho disciplinas de Lidera Ferrol. El certamen contó este año con una elevada participación, habiendo en total 117 trabajos que optaban a los galardones en Fotografía, Cómic o Relato Corto, Pintura, Música, Diseño de Soportes Digitales, Teatro y Danza, Corto y Videoarte.

En su intervención, José Manuel Rey Varela indicó que “Lidera Ferrol é un certame pioneiro en Galicia posto en marcha neste mandato e que nesta terceira edición xa se ten plenamente consolidado, como o demostra a cantidade e calidade de traballos presentados”. En este sentido, el primer edil de la ciudad felicitó a todos los participantes, ganadores o no, al tiempo que los invitó a que “continuedes loitando para demostrar o que realmente valedes”, ya que “a vosa formación, coñecementos, actitude emprendedora e xuventude son un patrimonio moi valioso co que poderedes afrontar con garantías de éxito calquera obxectivo ou reto que teñades por diante”, dijo el regidor ferrolano. Asimismo, Rey Varela reseñó la calidad y el interés de todos los proyectos presentados al concurso, lo que pone en manifiesto que “a chamada á creatividade e ao talento da mocidade desta cidade pola que nace e existe Lidera Ferrol tivo de novo unha resposta moi positiva”.

Además, el alcalde animó al colectivo juvenil del municipio a que “sigan cultivando con esforzo e tesón facultades como o talento e a creatividade, porque estou seguro de que ese traballo e ilusión que demostrades ter é un capital que os será aínda máis útil nun futuro próximo, cando completedes a vosa etapa formativa e entredes no ámbito laboral”. El alcalde apuntó además que “a xuventude é o presente e o futuro desta cidade”, y que con iniciativas como el Lidera Ferrol “estamos apostando porque collades o protagonismo que merecedes ter na construción do Ferrol que todos queremos”. “Tendes moitos que dicir, e ideas e solucións que achegar; e a vosa voz ten que ser escoitada en tódolos ámbitos: o político, o social, o económico, o cultural… Debedes exercer unha cidadanía  activa, construtiva e responsable e estar dispostos sempre a sumar”, concluyó el regidor ferrolano.

Lea también

El «XVI Concurso de Piano Sociedad Artística Ferrolana-2024» se celebra este sábado día 20

La Sociedad Artística Ferrolana (SAF), celebrará este sábado día 20 en horario de 10 a 14 …