El sábado, XI «Bandeira cidade de Ferrol de traiñeiras» en A malata

traiñeiras-19La edil  de Deportes del Concello de Ferrol, Susana Martínez Galdós, presentó en la mañana de este martes, día 19, la “XI Bandeira Cidade de Ferrol de Traiñeiras”, que se celebrará este sábado, día 23, a las 16.30 horas en la ensenada de A Malata.

La prueba, organizada por el Club de Remo A Cabana y patrocinada por el Concello de Ferrol, será la décima de la presente temporada de la Liga Galega de Traiñeiras.

Susana Martínez felicitó al Club de Remo A Cabana “por esta décima edición”, al tiempo que agradeció su labor a lo largo de todo el año. En esta edición competirán las traiñeiras de Cabo de Cruz, Sanmertalameu de Meira, Amegrove, Ares, Mugardos, Vilaxoan, Pobra, Chapela y A Cabana.

Por su  parte, el secretario del Club de Remo A Cabana, José Almeida, que acompañó a la edil de Deportes en la presentación de la competición explicó que el cambio de emplazamiento “permitirá levar a máxima actividade ás instalacións de A Cabana”. Así mismo, José Almeida quiso agradecer al Concello de Ferrol “o apoio que todos os anos presta á regata e a actividade do noso club”.

Lea también

Atletas galegos participan no campionato de España Máster de 5K

Chegados prácticamente ao último treito do mes de abril, siguen desenvolvéndose as distintas probas de …