Socialistas de Ferrol denuncian incidencias por el retraso en la resolución de las becas comedor

comedores escolaresEl Grupo Municipal Socialista, a través de su concejal María López, ha denunciado que la sobrecarga en los servicios sociales provocó un retraso en la resolución de las becas de comedor publicada el pasado miércoles, día 17, sin que las familias tuvieran conocimiento de su derecho a disponer gratuitamente del mismo.

De este modo, la concejala reprochó que “agora nos atopamos que unha vez iniciadas as clases, hai menores que se atoparon con este problema, e familias que de modo imprevisto tiveron que acudir ao centro escolar a recollelos, nuns casos por non poder pagar o servizo de xeito adiantado, e noutros por non poder comprometerse a facelo no caso de serlle denegada a beca, xa que cada centro tomou as súas propias directrices, en ausencia dunhas marcadas dende o Concello, como sería desexable”. Así también lo hizo en la comisión de bienestar de este jueves, en la que María López lamentó “as situacións que tiveron que vivir algunhas familias e os menores, e que xa son irrecuperables por verse obrigados a irse do comedor de xeito intempestivo nalgún caso”. Con ello, solicitaron al gobierno la devolución del dinero adelantado de las familias para poder dejar a los niños en el comedor.

En esta misma comisión, los socialistas hicieron eco del caso de un menor al que la dirección del centro escolar le denegó el acceso al comedor, por lo que obligó a sus padres tener que ir a recoger al infante. Con respecto a ello, María López denunció la actitud del gobierno local ante “esta situación grave”, cuando tenía que ser la concejala de bienestar la que “ter feito para subsanar no posible a tardanza na publicación da lista de beneficiarios das becas comedor, como mínimo era poñerse en contacto cos centros e empresa concesionaria do servizo, para comunicarlles que a alimentación de todos os menores sería garantida polo Concello”.

Por todo ello, María López urgió al gobierno local a habilitar unos fondos extraordinarios para aquellas familias que, teniend derecho a las becas, son denegadas pro defecto de forma y plazo en su solicitud, “permitíndose a subsanación se se xustifica que estas familias cumpren os requisitos, así como o reintegro dos cartos ás familias que os adiantaron”.

Finalmente, los socialistas concluyeron en que “xa fai dous semanas o Grupo Socialista alertaba da sobrecarga de traballo que está a sufrir o persoal dos servizos sociais do concello, denunciando que o goberno local non está a cubrir as baixas, e que dende o inicio de mandato teñen eliminado moitos programas específicos que repartían o traballo en diferentes unidades. Isto provocou, ademais do denunciado no día de hoxe sobre as becas de comedor, que as resolucións das axudas á escolarización para o vindeiro curso non estivesen aprobadas ata o mesmo día que comezou as clases, polo que moitos menores comezaron o curso sen o material necesario”.

POSTURA DEL BNG

Por su parte el BNG pidió al gobierno local que asuma y reintegre el importe de los menús escolares a las familias con niños becados por el Concello y que tuvieron que asumir los costes de este servicio «pola mala xestión do goberno local e o retraso á hora de comunicar as persoas beneficiadas destas bolsas»

 

 

Lea también

Reunión entre el alcalde de Ferrol y las entidades vecinales afectadas por las obras de As Pías

El alcalde de Ferrol, José Manuel Rey Varela, participó este viernes en la reunión convocada …