Xuventudes Socialistas suspenden al alcalde en el tema de movilidad sostenible

xuventudes socialistasLas Xuventudes Socialistas de Galicia celebrarán a través de las redes la Semana Europea de la Movilidad Sostenible 2014, que tiene lugar estos días, y que tiene objetivo luchar contra el cambio climático, fomentar el uso del transporte público y promover el uso de medios de transporte sostenibles.

Asimismo, aprovechan para calificar como deficiente la gestión de Rey Varela en este sentido: “O Plan de mobilidade, está sen desenvolver, cun goberno que non move un dedo polos servizos públicos de transporte”.

Las XSG de Ferrol señalan una importante falta de infraestructuras y las deficiencias de los escasos carriles bici por la falta de mantenimiento. Asimismo denuncian el desmantelamiento del servicio de préstamo de bicis, que tiene en la actualidad muy pocos usuarios.

“Está claro que o goberno local de Rey Varela non cree nun modelo de mobilidade sostible, a xestión dos transportes públicos de Ferrol é lamentable” señaló la Secretaria Xeral de las XSG de Ferrol, Ana Lamas: “Non están facendo ningunha xestión cara a unha mellora de horarios ou de frecuencias, o servizo de trens á Coruña é escaso e lento”.

Los jóvenes socialistas apuestan por el desarrollo del Plan de movilidad, que permite por una movilidad sostenible, con la peatonalización de los cascos históricos para lo disfrute de las personas y donde el protagonista sea el peatón y no los coches: “os concellos teñen que traballar na redistribución e no redeseño das rúas e espazos públicos a prol das persoas”.

La Semana Europea de la Movilidad culminará con la celebración del Día Mundial del Coche el 22 de septiembre. En declaraciones de la secretaria de medio ambiente y desarrollo sostenible, Sofía Vázquez, “en España o transporte supón un 25% do total das emisión de carbono emitidas, provocando non só graves problemas medioambientais, senón tamén moitos problemas de saúde para os cidadáns” engadindo que “iniciativas como esta á que nos sumamos dende as XSG pretenden concienciar a xente de que outro tipo de cidades máis agradables e saudables para vivir son posibles”.

Lea también

O BNG de Ferrol demanda no pleno, melloras nos comedores escolares

O Bloque Nacionalista Galego de Ferrol presentou, acompañados de familias do ceip Cruceiro de Canido, …