El GM socialista pide que se recupere la vigilancia en los tres mercados.

PSOE-300x297-SEl Grupo Municipal Socialista, a través de su portavoz adjunto Jaime Pena, ha exigido al Gobierno Local de Ferrol la regulación de los espacios existentes al Mercado Municipal de la Magdalena, principalmente en días de “ferión”, que tienen lugar el tercer domingo de mes.

Así, los socialistas han reseñado “a falta de regulación e control do feirón de Ferrol por parte do goberno local está a provocar numerosos inconvintes aos operadores do mercado de A Madalena, xa que a explanada existente entre o edificio de pescadería e a nave provisional, se chea de postos impedindo o paso aos negocios existentes na devandita praza de abastos”. El edil Jaime Pena, refiriéndose al concejal delegado de mercados, recordó que “as súas obrigas como concelleiro abarcan 24 horas do día e 365 días do ano, que non é un traballo a media xornada”.

De esta forma, desde el grupo socialista se insta al gobierno local a recuperar la vigilancia por parte de la policía municipal en los tres mercados que garantice la seguridad, la circulación y el uso adecuado de las instalaciones, entendiendo que “é inaceptable e lamentable situación a que ten abocada o actual goberno municipal aos nosos mercados municipais, que dado a gravidade do abandono das instalacións dos tres mercados municipais, xa non abonda cos arranxos puntuais previstos”.

O Grupo Municipal Socialista tamén avoga por unha labor de mantemento integral das instalacións municipais para os tres mercados”, continuaron los socialistas, “cunha planificación de traballos de mantemento preventivo para garantir a calidade e a operatividade das instalacións, e co financiamento comprometido necesario para elo”.

Los socialistas concluyeron su intervención instando al gobierno a actuar decidida y coordinadamente en la política comercial de los tres mercados con la elaboración de un plan consensuado con los operadores, así como teniendo en cuenta las necesidades y la opinión de las personas usuarias.

Lea también

La Cátedra Jorge Juan, promovida por la UDC y la Armada, conmemora su 30 aniversario en el Campus de Ferrol

El rector de la Universidad de A Coruña, Ricardo Cao Abad, preside, junto con el almirante …